  • 141. Data: 2023-02-08 18:52:45
    Temat: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 06.02.2023 o 19:28, Shrek pisze:

    > Z grubsza ta sama analogia jakby cię zakręcić w butelce z wodą mineralną
    > - też głównie H2O i CO2.

    Ale, że Ty nie chcesz a ktoś za Tobą ma chcieć?

  • 142. Data: 2023-02-08 18:53:49
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 06.02.2023 o 20:08, Shrek pisze:

    > Bo jakieś głupki próbują mi wmówić, że wada polegająca na braku
    > możliwości zatankowania samochodu jest nieistotna.

    No tak, nie pasuje ładowanie, trzeba tankować.

  • 143. Data: 2023-02-08 19:19:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2023 o 18:53, io pisze:

    > No tak, nie pasuje ładowanie, trzeba tankować.

    I dopóki to nikomu nie przeszkadza to ty sobie ładuj i mi nic do tego, a
    ja sobie będę ładował i ode mnie się odwał. Ja ci nie bronię mieć
    elektryka jak uważasz że jest dla ciebie lepszy - twoje prawo. A na
    zasadzie wzajemności odwal się od moich praw. A teraz spadaj:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 144. Data: 2023-02-08 19:22:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2023 o 18:51, io pisze:

    > No tak, ludzie wspinają na wieżowce po elewacji i Ty wnioskujesz, że to
    > jest złe bo ktoś skoczył z dachu.

    Chcesz to się wspinaj. My mówimy że nam wyodniej windą a ty że windą to
    hejt.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 145. Data: 2023-02-08 19:22:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2023 o 18:52, io pisze:

    > Ale, że Ty nie chcesz a ktoś za Tobą ma chcieć?

    Ani H2O ani CO2 nie są trujące.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 146. Data: 2023-02-08 20:10:33
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 07.02.2023 o 06:16, cef pisze:

    > Widziałem setki takich wyliczanek - gdyby doliczyć wszystkim,
    > to nawet rower by się nie ostał.

    Tak, zamiast ludzi tylko rośliny. No ale ... czemu doliczać produkcję
    prądu a paliw już nie. Ludzie w ogóle nie umieją zreflektować się.

  • 147. Data: 2023-02-08 20:11:21
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 07.02.2023 o 06:18, Shrek pisze:

    > To że spaliny składają się głównie z CO2 i H2O.

    Tak jak piwo.

  • 148. Data: 2023-02-08 20:13:07
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 07.02.2023 o 06:19, Shrek pisze:

    > No to się cieszę waszym szczęściem. Tylko mam jedną prośbę - odpieprzcie
    > się od innych.

    Ty się odpieprz. Piszesz swoje bzdury na temat elektryków po kiego ..ja.

  • 149. Data: 2023-02-08 20:14:05
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 07.02.2023 o 06:21, Shrek pisze:

    > No to sobie na tej wsi jeżdzijcie czym chcecie, tylko odwalcie się od
    > reszty.

    My się mamy od Ciebie odwalić? Idź do lekarza.

  • 150. Data: 2023-02-08 21:33:44
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 07.02.2023 o 17:32, Shrek pisze:

    > Rzeczywoscie mogłem... zmyślić. W sensie byłem przekonany że są bez
    > zapachu i nie sprawdziełm. Tak czy inaczej mędzy bajki można włożyć jak
    > to w miastach dizlami śmierdzi. Owszem jak staniesz za jakimś zepsutym
    > to wali,

    No, codziennie na odcinku 10km

    > natomiast nie ma mowy żeby tak po prostu waliło w całym mieście
    > jak tu opisują.

    No i nie wali. Ty czytać nie umiesz i dyskutujesz ze swoimi tezami.

    > Ogólnie wszystko poza H2O i CO2 jest tam w minimalnej ilości.

    Takiej właśnie, że wali.