  • 151. Data: 2011-12-30 13:46:18
    Temat: Re: Samochód na "2 lata" ?!
    Od: s2k <s...@d...pl>

    W dniu 2011-12-30 08:44, Kamil 'Model' pisze:

    > Za 3k PLN to można poszukać sensownego MK2. Choć ja mam MK3 na
    > sprzedanie za niewiele większe pieniądze (5,5K PLN) z silnikiem 1,9TD i
    > klimą
    I nie trzeba czekać na śmieciarkę?Kiedy wymieniony rozrząd?!

  • 152. Data: 2011-12-30 13:52:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin PM

    > z potakiwaniem?

    Z rozumieniem prostych zdań po polsku. Głupi oczywistego skrótu myślowego
    niestety nie ogarnie. Użyłem wyrazu "stłuczka" celowo, żeby podkreślić
    niewielkie skutki takiego zdarzenia w większości innych aut. Jak widać
    niektórych to przerosło.

  • 153. Data: 2011-12-30 13:54:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michał,

    > no nie sadze - poldek to dosc miekki samochod - tyle ze ciezki.

    Ciężki? 1115kG to ciężki?

    > to co sie stalo z matizem (jego maska) to z pewnoscia nie bylo dzialanie
    > strefy kontrolowanego zgniotu.

    Maska na pewno nie nalezy do stref zgniotu. Jedyne co, to ma nie
    przebic przedniej szyby i odciąć kierowcy głowy - dlatego się składa.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 154. Data: 2011-12-30 13:54:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin XWindowsMen

    > A Sunny?

    Nie wiem, ale nie spodziewam się rewelacji.

  • 155. Data: 2011-12-30 13:55:31
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Kamil 'Model'

    > Za 3k PLN to można poszukać sensownego MK2.

    Ale mk2 zbyt bezpieczny nie jest, szczególnie biorąc pod uwagę jego
    wiek...

  • 156. Data: 2011-12-30 14:03:26
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Dysiek

    > Poszukaj jeszcze Hyundai Pony z silnikiem 1.5 benzyna. Czesto mozna
    > kupic juz z instalacja gazowa. Za 3 tys bedzie w niezlym stanie, czesci
    > sa w rozsadnych cenach, auto wygodne i strefa zgniotu nie konczy sie na
    > bagazniku :-)

    Raczej właśnie tam się kończy, no chyba, że masz na myśli uderzenie w tył
    -- wtedy kończy się na silniku. ;>

  • 157. Data: 2011-12-30 14:19:20
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Dec 2011 10:13:07 +0100, XWindowsMen napisał(a):

    > Palio już mi chyba przeszło w takim bądź razie... Nexia al'a Kadett -
    > czytać na "+" czy "-"!?

    Nexia i Lanos to bedzie dosc miekko zawieszony "golas" do spokojnej jazdy.
    Ja bym bral.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 158. Data: 2011-12-30 14:27:52
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-12-30 13:46, s2k pisze:

    > I nie trzeba czekać na śmieciarkę?Kiedy wymieniony rozrząd?!
    Na śmieciarkę w sensie??
    Że niby zgniły??
    Były wymieniane progi, błotniki przednie i pospawana troszkę podłoga
    (były ze 2 czy 3 miejsca gdzie robiła się dziurka w podłodze). Trochę
    ognisk rdzy zostało (na tylnej klapie, na nadkolu) ale bez dziur, ot po
    po prostu na tylnej klapie pod ramką tablicy i na nadkolu od kamieni czy
    piachu wytarł się lakier i tam pojawił się rdzawy nalot.
    Rozrząd wymieniany 55000 km temu. Na liczniku 405kkm, czy przebieg
    prawdziwy?? tego nie jestem w stanie stwierdzić. Jak wiadomo w Golfie
    MK3 licznik resetuje się po 300kkm, a mój wyświetla 105kkm.
    Muszę zmienić bo on ma 3 furtki, żona w ciąży a do niego ciężko będzie
    zapakować wózek i w ogóle.
    Miał zostać w rodzinie, ale jednak idzie do sprzedaży. Miała nim jeździć
    żona, ale stwierdziliśmy, że sprzedajemy jej corsę, mojego golfa i
    kupujemy dwa nowsze i większe autka.
    Sobie chce kupić Zafirę lub coś podobnego, a dla niej coś wielkości
    astry. Na pewno coś bezpieczniejszego niż corsa B.

  • 159. Data: 2011-12-30 14:32:01
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-12-30 14:27, Kamil 'Model' pisze:

> [...]
    > Sobie chce kupić Zafirę lub coś podobnego, a dla niej coś wielkości
    > astry. Na pewno coś bezpieczniejszego niż corsa B.

    P.S. jakby co to link do ogłoszenia
    http://otomoto.pl/volkswagen-golf-1-9td-klima-C22166
    563.html

  • 160. Data: 2011-12-30 15:54:36
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    > Ciężki? 1115kG to ciężki?

    e no nie mam juz w rodzinie caro ale o ile pamietam to z 1,5 tony to wazy

    > Maska na pewno nie nalezy do stref zgniotu. Jedyne co, to ma nie
    > przebic przedniej szyby i odciąć kierowcy głowy - dlatego się składa.
    tak ale jest roznica pomiedzy normalnym polamaniem maski a zwinieciem:)