  • 161. Data: 2011-12-30 15:57:34
    Temat: Re: Samochód na "2 lata" ?!
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    zwracam honor - faktycznie tylko 1115....:))))))))))))))
    matiz 780 :)

  • 162. Data: 2011-12-30 16:08:22
    Od: s2k <s...@d...pl>

    W dniu 2011-12-30 14:27, Kamil 'Model' pisze:

> [...]
    > prawdziwy?? tego nie jestem w stanie stwierdzić. Jak wiadomo w Golfie
    > MK3 licznik resetuje się po 300kkm, a mój wyświetla 105kkm.
    > Muszę zmienić bo on ma 3 furtki, żona w ciąży a do niego ciężko będzie
    > zapakować wózek i w ogóle.
    > Miał zostać w rodzinie, ale jednak idzie do sprzedaży. Miała nim jeździć
    > żona, ale stwierdziliśmy, że sprzedajemy jej corsę, mojego golfa i
    > kupujemy dwa nowsze i większe autka.
    > Sobie chce kupić Zafirę lub coś podobnego, a dla niej coś wielkości
    > astry. Na pewno coś bezpieczniejszego niż corsa B.

    Na śmieciarkę w sensie ze jak jest ślisko to ona najlepiej uciągnie żeby
    odpalić na line:)

  • 163. Data: 2011-12-30 16:11:08
    Od: s2k <s...@d...pl>

    W dniu 2011-12-30 09:18, XWindowsMen pisze:

    > :( Ktoś jeszcze może potwierdzić/zaprzeczyć?

    a cos ty sie spodziewal?

  • 164. Data: 2011-12-30 16:26:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michał,

    > e no nie mam juz w rodzinie caro ale o ile pamietam to z 1,5 tony to wazy

    Źle pamiętasz.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 165. Data: 2011-12-30 17:44:11
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    to wrote:
    > begin Michał sirapacz Gut

    > To prawda, ale Lanos wygrywa zdecydowanie pod względem bezpieczeństwa:
    > http://tiny.pl/hjcq4

    Ale przegrywa pod względem spalania

    > No i jest też dużo większym, bardziej komfortowym autem.

    Tylko czy OP potrzebuje większego?

    \SK

  • 166. Data: 2011-12-30 17:48:56
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Michał sirapacz Gut wrote:
    > mechanicznie i naprawy bajka ale mialem przyjemnosc widziec tico po
    > zderzeniu z poldkiem

    Tico czy Matiza?

    Akurat pośród maluchów Matiz w tamtych czasach dostawał najwięcej gwiazdek za
    bezpieczeństwo.

    > koles z poloneza przecierał szmatka tylny zderzak a koles z matiza stał
    > i patrzył się na zdemolowany przod swojego auta.
    > najbardziej mnie zszokowalo ze maska nie pogięła się jak zwykle w
    > samochodach "połamała", tylko przypominała zwiniętą w harmonijkę folię
    > aluminiową....

    Czyli zadziałało jak trzeba.

    > ogólnie dopoki masz anioła na ramieniu to i kaszlakiem i cieniasem i
    > matizem mozna popylać.
    >
    > sam kiedys chciałem sobie kupić tico jako maly samochodzik do omijania
    > korkow;)

    Ale co innego Tico a co innego Matiz

    pzdr
    \SK

  • 167. Data: 2011-12-30 17:57:37
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    J.F wrote:

    > a jaki samochod zima po miescie nie pali 13 ?
    > z silnikiem 0,7 ?

    Swiftolot 1.3 -- ośmiu zimą nie przekraczał, na trasie <6. Przy ostrej jeździe
    nadal <7.

    \SK

  • 168. Data: 2011-12-30 18:21:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-29 11:19, PM pisze:

    > palio w mieście zżerał 10L lpg jak na 1.2L to jakiś horror.

    Jaki to horror - całkiem normalne zużycie. Tylko jeszcze jedno
    pytanie, co kto uważa za miasto...

  • 169. Data: 2011-12-30 18:40:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-29 15:30, Dysiek pisze:

    > Zapytalbym jaki pali? Uzytkowalem juz pare sztuk i zaden powyzej 10 litrow
    > nie bral w miescie. Silniki od 1.5 do 2.0 benzynowe.

    Nie wiem jak LPG (od dawna tego w zasadzie nie używam, ale LPG
    musi palić więcej niż benzyny), ale na benzynie 10 to standard
    - z tym, że zależy silnie to od trasy. Podawałem parę dni temu
    wyniki z DC - jedna trasa 11 km i 10l/100km., druga 17km
    i 8l/100km. ~10 niezależnie od pojemności (raz trochę mniej,
    raz ciut więcej, no jak ktoś się postara to więcej też się uda,
    pojemności od 1.3 w górę), ~8 to już zależy od samochody/pojemności
    i stylu jazdy.

  • 170. Data: 2011-12-30 19:16:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" napisał w wiadomości grup
    J.F wrote:

    >Swiftolot 1.3 -- ośmiu zimą nie przekraczał, na trasie <6. Przy
    >ostrej jeździe nadal <7.

    A co wy wiecie o ostrej jezdzie :-)

    J.