  • 1. Data: 2009-10-08 03:47:22
    Temat: Czy w Nokii 5800 da się "skutecznie" zmienić kolor obudowy?
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    Witam,
    Zmieniają mi telefon słuzbowy na Nokię 5800, ale proponują niekceptowalne
    dla mnie kolory (czerwony i niebieski). Chcę, aby telefon był czarny, a nie
    mogę takiego otrzymać (nie chcę się rozwodzić dlaczego). Czy zmiana obudowy
    zmieni kolor w 100%, czy pozostaną jakieś elementy kolorowe z poprzedniej
    wersji? Np. pasek rozdzielający "denko" od "wieczka", elementy wokół
    przycisków, itp? Chodzi mi o to, aby telefon był kompletnie czarny po
    zmianie obudowy na czarną. No, poza przyskami wybierania czy odrzucania
    połączenia, które często są zielone/czerwone.
    Pozdrawiam
    marcan

  • 2. Data: 2009-10-08 09:12:39
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    marcan wrote:

> [...]
    > zmianie obudowy na czarną. No, poza przyskami wybierania czy odrzucania
    > połączenia, które często są zielone/czerwone.

    Chyba takie istnieja nawet: http://www.allegro.pl/item770953160.html -
    nie moja aukcja, ale na fotkach widac ze da sie zeby ten pasek byl czarny.
    Prawdopodobnie tylko to nie jest model na rynek polski, a jakas
    zagraniczna przeflashowana zeby mial pl jezyk.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-10-08 13:59:19
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "darnok" napisał
> [...]
    > Prawdopodobnie tylko to nie jest model na rynek polski, a jakas
    > zagraniczna przeflashowana zeby mial pl jezyk.
    To, że czarna Nokia 5800 jest to wiem, miałem ją nawet w ręku. Chodzi o to,
    że ja mam dostać inny kolor, chcę zmienić obudowę na czarną i muszę się
    upewnić, że da się to zrobić = że nie zostanie jakiś inny kolor poza czarnym