  • 11. Data: 2011-12-30 18:32:35
    Temat: Re: SUV dla zony
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Ten mnie zawsze zabija :)
    > Skąd się biorą takie pomysły??

    To chyba miał być karawan, tylko zapomnieli krzyży nalepić.

  • 12. Data: 2011-12-30 19:48:33
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    sensei wrote:

    > Chce kupic zonie jakiegos fajnego SUVa w tylu "dla kobiet i dzieci"
    > (a nie na off-road) z dość bogatym wyposażeniem, długą gwarancją,
    > solidnym wykonaniem, silnik może być spokojny, niewyczynowy. Limit
    > ok. 90tys. zł. Wybór na razie pada na KIA Sportage 1,6 w najbogatszej
    > wersji. Co można powiedzieć o nim - nie ma już problemów z częstymi
    > awariami i wizytami w serwisie? A może macie jakieś inne ciekawe
    > alternatywne propozycje?

    Yeti to SUV? ;]
    Tiguan?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 13. Data: 2011-12-30 19:52:28
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-12-30 13:39, sensei pisze:
    > silnik może być spokojny

    Spokojnym silnikiem można nazwać benzynową jednostkę dwulitrową.
    To też jest bardzo udany silnik, skrzynia biegów też jest całkiem nowa.
    Te same silniki stosuje obecnie też Mitsubishi i Chrysler.
    1.6 jest zdecydowanie za słaby.

    Auto ma sporą masę i swoim kształtem stawia znaczny opór.

    Weź pod uwagę wersje 4wd. Zimą rozwiązanie jest nieocenione.
    P.

  • 14. Data: 2011-12-30 20:32:39
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-12-30 18:32, to pisze:
    > To chyba miał być karawan, tylko zapomnieli krzyży nalepić.

    Ta firma cierpi przez swoje wzornictwo i kompletny brak reklamy.
    W 2008 roku myślałem nad wyborem Ssangyonga Kyriona. Auto miało fajną
    cenę, świetne wyposażenie, dobry silnik i nie miało żadnym obiektywnych
    wad (po liftingu wygląd był całkiem akceptowalny). Tylko jest nietypowe,
    co mnie wystraszyło. Wziąłem Hyundaia Tucsona, w porównaniu z Kyryonem
    prymitywny, ale dość popularny.

    P.

  • 15. Data: 2011-12-30 20:41:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-30 17:06, DoQ pisze:

    > http://www.autogaleria.pl/fotografie/ssangyong/ssang
    yong_rodius_2.7_xdi_premium_2005_02.jpg

    > Ten mnie zawsze zabija :)

    A co chcesz? Przynajmniej jakaś odmiana w tym smutnym jak p*
    wzornictwie, gdzie samochody są podobne do siebie i ciężko nawet
    marki od siebie odróżnić.

    > Skąd się biorą takie pomysły??

    Tego nie wiem :)

  • 16. Data: 2011-12-30 20:47:13
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > A co chcesz? Przynajmniej jakaś odmiana w tym smutnym jak p*
    > wzornictwie, gdzie samochody są podobne do siebie i ciężko nawet marki
    > od siebie odróżnić.

    Fakt, ale Twój się wyróżnia:
    http://tiny.pl/hjcdb

  • 17. Data: 2011-12-30 20:49:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-12-2011 20:41, Artur Maśląg pisze:
    > A co chcesz? Przynajmniej jakaś odmiana w tym smutnym jak p*
    > wzornictwie, gdzie samochody są podobne do siebie i ciężko nawet
    > marki od siebie odróżnić.

    Ale dlaczego muszą się wyróżniać negatywnie?
    Dosłownie tylko trumnę tam wrzucić i dorabiać na pogrzebach.

    --
    Paweł

  • 18. Data: 2011-12-30 21:11:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-30 20:49, DoQ pisze:

    > Ale dlaczego muszą się wyróżniać negatywnie?

    Dlaczego negatywnie? Kwestia gustu ;) Multipla podobno z nim
    wygrała w rankingu "brzydoty", a mi się ona nawet podoba :)
    Ten samochód jest zwyczajnie inny niż wszystkie dookoła.
    W Australii bardzo popularny :)

    > Dosłownie tylko trumnę tam wrzucić i dorabiać na pogrzebach.

    Nie widziałem go w tej roli.

  • 19. Data: 2011-12-30 21:29:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-12-2011 21:11, Artur Maśląg pisze:
    > Dlaczego negatywnie? Kwestia gustu ;) Multipla podobno z nim
    > wygrała w rankingu "brzydoty", a mi się ona nawet podoba :)
    > Ten samochód jest zwyczajnie inny niż wszystkie dookoła.
    > W Australii bardzo popularny :)

    No jak jest postrzegany to widać po wynikach sprzedaży w Polsce, kariery
    nie zrobił.

    --
    Paweł

  • 20. Data: 2011-12-30 21:35:44
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@s...com> napisał w wiadomości

    > Yeti to SUV? ;]

    nie sądzę

    > Tiguan?

    cena najlichszej wersji to 89tys, wolę full wypasioną KIA lub Hyundaya niż
    zabiedzonego VW