  • 11. Data: 2013-09-24 01:11:18
    Temat: Re: SSR
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Sep 2013 00:14:52 +0200, Marek2 napisał(a):

    > Nie będzie, bo jest sterowanie ogrzewaniem, temperaturą i by po miesiącu
    > przestał działać przy regulatorze temperatury. Zapomnij. Tylko SSR.

    SSR jak widac pada po paru minutach :-)

    Podloga ? To bezwladnosc spora, raz na godzine wlaczy?

    Powinien troche wytrzymac.

    J.

  • 12. Data: 2013-09-24 01:20:51
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-09-24 00:14, Marek2 pisze:

    > "Jakub Rakus" <s...@o...pl> wrote in message

    > Nie będzie, bo jest sterowanie ogrzewaniem, temperaturą i by po miesiącu
    > przestał działać przy regulatorze temperatury. Zapomnij. Tylko SSR.

    Nie wiem co zamierzasz grzać i z jaką dokładnością. Jeśli dom to nie ma
    powodu żeby go zmuszać do załączania kilkadziesiąt razy na minutę. Gdyby
    to miało być nawet raz na minutę to stycznik powinien wytrzymać kilka lat.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 13. Data: 2013-09-24 03:07:06
    Od: "Marek2" <m...@r...lc>

    "Mario" <m...@...pl> wrote in message

> [...]
    > to miało być nawet raz na minutę to stycznik powinien wytrzymać kilka lat.

    Ale przy kilku takich głowa pęknie od klekotania :-)

  • 14. Data: 2013-09-24 21:55:58
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 24.09.2013 03:07, Marek2 wrote:

    > "Mario" <m...@...pl> wrote in message

    > Ale przy kilku takich głowa pęknie od klekotania :-)

    Jak będą w jakiejś szafie to po tygodniu zapomnisz o ich istnieniu.
    Przypomnisz sobie jak za 10 lat trzeba będzie je wymienić.

    Jakub Rakus

  • 15. Data: 2013-09-24 22:29:05
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-09-24 03:07, Marek2 pisze:

    > "Mario" <m...@...pl> wrote in message

    > Ale przy kilku takich głowa pęknie od klekotania :-)

    Przecież są w katalogach styczniki "ekstra ciche". Tylko że pewnie dwa
    razy droższe od zwykłych.

  • 16. Data: 2013-09-24 22:31:59
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    > Przecież są w katalogach styczniki "ekstra ciche". Tylko że pewnie dwa
    > razy droższe od zwykłych.

    Istnieją też styczniki rtęciowe (o ile jeszcze wolno je stosować) -
    bezgłośne i bardzo wytrzymałe.

  • 17. Data: 2013-09-25 09:25:15
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-09-24 00:13, Marek2 pisze:

> [...]
    ss2_sn=16

    > To ten - dokładnie 25DA
    > Trudno powiedzieć jak działa ograniczenie, pewnie przepuszcza okresy ale
    > 20A one nie dają rady pociągnąć z ich dedykowanym radiatorem
    Daj sobie spokój z nimi. Mam je w pewnej maszynie, bo producent tak
    sobie wymyślił i zamontował. Regularnie wymieniam/zamieniam na coś
    normalnego, bo padają - na zwarcie. Wyobraź sobie, jak będzie wygladać
    twój dom (i rachunek za prąd), jak ci padnie na zwarcie, a ciebie nie
    będzie parę dni?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 18. Data: 2013-09-25 12:50:47
    Od: "Marek2" <m...@r...lc>

    "BartekK" <s...@d...org> wrote in message

> [...]
    > bo padają - na zwarcie. Wyobraź sobie, jak będzie wygladać twój dom (i
    > rachunek za prąd), jak ci padnie na zwarcie, a ciebie nie będzie parę dni?

    W jakich warunkach pracują? Jaki prąd i co włączają ?

  • 19. Data: 2013-10-19 21:36:04
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-09-25 12:50, Marek2 pisze:

    > "BartekK" <s...@d...org> wrote in message

    > W jakich warunkach pracują? Jaki prąd i co włączają ?
    Załączają silnik indukcyjny o mocy około 100VA (realne - dużo słabiej
    obciążony mechanicznie), temperatura otoczenia przyzwoita (przeważnie <30'C)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173