    From: "Norman" <n...@x...vp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: SSD i dwuletni notebook
    Date: Sun, 21 Mar 2010 13:40:39 +0100

    Witam grupowiczów,

    Mam zagwozdke - jest sobie dwuletni notebook Vaio SZ-71XN, który
    wykorzystywany jest tylko do pracy plus www. Bardzo czesto, a wlasciwie
    zawsze otwarty jest zestaw Outlook (archiwum ok 2GB), kilka arkuszy w
    Excelu, OneNote, Firefox (ok 10-15 kart), Total Commander no i czasami do
    tego zestawu dochodzi Dreamwever oraz czytnik eGazety. Calosc pracuje pod
    Vista Bussines. Jak latwo zgadnac momentami zaczyna sie to mulic. Nie mówiac
    o wejsciu w stan uspienia i wyjsciu.

    Rozwazam zakup i wymiane obecnego dysku 7200 rpm na jakis SSD tak ze 250 GB
    o parametrach odczyt/zapis na poziomie 300/200. I tu jest moje pytanie - czy
    jest szansa, ze ten komp ozyje? Ze praca stanie sie bardziej przyjemna? Czy
    przy takim zestawie programów mimo wszystko nie ma to sensu?

    Prosze nie piszcie o oplacalnosci tego rozwiazania - zmiana kompa nie
    wchodzi w rachube. Chodzi mi tylko o kwestie wydajnosci calego rowiazania -
    czy bedzie sensowna róznica w pracy calego zestawu?

    Pozdr.
    J.