  • 321. Data: 2010-03-23 19:02:11
    Temat: Re: SNS-HDR Pro
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hob1l2$2c2$1@inews.gazeta.pl...
    > Udostępniłem program w wersji 1.0.2
    > 1. Dodano nowy parametr "Detale świateł".
    > 2. Dodano możliwość przypisywania profili kolorów.
    > 3. Dodano wsparcie dla dodatkowych profili monitora.
    > 4. Poprawiono kontrast obrazów wywołanych z RAW.
    > 5. Ujednolicono profile kolorów.

    a EXIFy są;-D

  • 322. Data: 2010-03-23 19:10:04
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    TheGuru wrote:
    > a EXIFy są;-D

    Jeszcze nie ma , ale za to suwak koloru ma większą precyzję ;-)

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 323. Data: 2010-03-24 06:53:28
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 23 of Mar 2010 19:35, Sebastian Nibisz wrote:

> [...]
    > 3. Dodano wsparcie dla dodatkowych profili monitora.
    > 4. Poprawiono kontrast obrazów wywołanych z RAW.

    Mam nadzieję, że będzie chodzić pod Windows 2000.
    Wersja 1.0.1 wykładała się (tuż po starcie system
    proponował donos do Microsofta dotyczący błędu),
    ale starsza z mniej więcej 24 lutego chodziła OK.

    --
    nb

  • 324. Data: 2010-03-24 07:56:11
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    nb wrote:
    > Mam nadzieję, że będzie chodzić pod Windows 2000.
    > Wersja 1.0.1 wykładała się (tuż po starcie system
    > proponował donos do Microsofta dotyczący błędu),
    > ale starsza z mniej więcej 24 lutego chodziła OK.

    Masz zainstalowany .NET Framework 3.0?

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 325. Data: 2010-03-24 23:38:58
    Od: nb <n...@n...net>

    On Wed, 24 Mar 2010 08:56:11 +0100, Sebastian Nibisz <e...@g...pl> wrote:

    > Masz zainstalowany .NET Framework 3.0?

    Mam 2.0 SP1, czyli najnowszy możliwy dla Windows 2000.
    Próba zainstalowania .NET Framework 3.x kończy się
    wołaniem o nowszy system, co najmniej XP.

    Za wyjątkiem tego w2k nie mam innej wersji :-(

    Spróbuję jeszcze pokombinować w emulacji XP pod unixem.
    Ktoś to wypróbował?

    --
    nb

  • 326. Data: 2010-03-29 04:37:51
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Udostępniłem program w wersji 1.0.3
    Dodałem możliwość odczytu plików w formacie OpenEXR oraz RadianceHDR.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 327. Data: 2010-04-01 21:58:24
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Udostępniłem wersję 1.0.3 programu SNS-HDR Lite
    1. Poprawiony został główny algorytm programu.
    2. Zdjęte zostały limity wielkości obrazu docelowego.
    3. Wyświetlane są dostępne opcje po "normalnym" uruchomieniu programu.

    http://www.sns-hdr.com

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 328. Data: 2010-04-13 14:45:42
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Dostępna jest wersja 1.0.4 programu SNS-HDR (Pro/Home/Lite)
    1. Zwiększono redukcję szumu.
    2. Zaktualizowano dcraw do najnowszej wersji.

    http://www.sns-hdr.com

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 329. Data: 2010-04-17 12:33:01
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Dostępna jest wersja 1.0.4 programu SNS-HDR (Pro/Home/Lite)
    1. Poprawiono odwzorowanie lokalnego kontrast.
    2. Zredukowano efekt halo.

    http://www.sns-hdr.com

    Pozdrawiam,
    - Bastek -