  • 261. Data: 2010-02-25 18:34:55
    Temat: Re: SNS-HDR Pro
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    TheGuru wrote:
    > a ja zapytam czy składałeś wnioski o dotacje na innowacje. jak czytam
    > jakie projekty wygrywają ....

    Nie interesowałem sie tym. Soft pod taka dotacje podpada?

    > może masz wizję rozbudowy programu, założenia wyspecjalizowanej firmy,
    > wykupienie adobe ;-P

    Pomysłów na rozbudowę aplikacji mam mnóstwo, byle tylko była możliwość ich
    realizacji.
    Nad wykupieniem Adobe jeszcze sie nie zastanawiałem ;-)

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 262. Data: 2010-02-25 18:43:01
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-02-25 19:29, Sebastian Nibisz pisze:

    > Swego czasu chciałem zainteresować tę firmę paroma pomysłami, jednak
    > wysyłanie maili lub dzwonienie do niej, jest jak wrzucanie butelki z
    > wiadomością do oceanu. Prędzej osiwieje zanim skontaktuję się z kimś
    > kompetentnym.

    > W kolejce na realizację czeka ciekawy system maskowania. Najpierw muszę
    > jednak zadbać o jakieś finansowanie tego projektu.

    Trzymam kciuki za projekt bo pamiętam jak robiliśmy parę miesięcy temu
    próby i kurcze postęp jaki się dokonał na przestrzeni tego czasu jest
    niesamowity. Hasło "system maskowania" i twoje pomysły brzmi jak
    nadchodzący przełom, aż nie mogę się doczekać. Mam nadzieję że twoja
    aplikacja będzie takim czarnym koniem jak program Kombi w DTP, autorstwa
    pana Stefana Nawrockiego. Nawet masz szanse przebić się do większego
    grona użytkowników, bo twój program świetnie wpada w gusta wielu
    amatorów i profesjonalistów.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 263. Data: 2010-02-25 18:43:16
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    XX YY wrote:
    > HDR z kilku zdjec dziala w tej wersji lepiej , powiedzialbym nie ma
    > nadal takich mozliwosci jak PM , ale to juz sa niuanse , ktore pewnie
    > w dalszym rozwoju programu mozna poprawic. W moim odczuciu ciagle
    > jest nedosyt w szczytowych swiatlach , ale to juz sa rzeczywiscie
    > tylko drobiazgi.

    Pokaz czego Ci brakuje.

    > natomist dzisiaj sie wkurzylem i wyslalem do PM przyklad tego samego
    > zdjecia samolotu ktory obrabiamy , gdyz PM robi bledy. W miejscu
    > szczytowych swiatel wprowadza czarne plamy. Az dziwi mnie , ze po
    > kilku latach rozwoju i swiatowej slawie PM ciagle ma takie podstawowe
    > bledy.

    Takie plamy nie wystepuja w przypadku fuzji ekspozycji. Przypuszczam, ze w
    miejscu czarnych plam obraz sie nie pokrywa i program nie potrafi wyliczyc
    poprawnie liniowego HDR'a. Takie plamy powstaja takze czesto na oswietlonej
    wodzie.

    > Twojemu programowi wroze lepsza przyszlosc , glownie jako wolarce
    > rawow.

    Pozyjemy, zobaczymy.

    > Ale powiedz - jak wreszczie mozna kupic ten program w wersji pro ?

    Mozna juz skladac zamówienia, jest info na stronie.
    www.sns-hdr.com

    > i zakladam ze pare unikalnych funkcji jeszcze wprowadzisz -
    > nawet mialbym jedno zyczenie , tylko nie smiem wyrazic.

    Wyrazaj.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 264. Data: 2010-02-25 19:27:41
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Nie interesowałem sie tym. Soft pod taka dotacje podpada?

    soft jak najbardziej. wystarczy wykonać telefon do wyspecjalizowanego w
    dotacjach biura i powiedzą co i jak.

    > Pomysłów na rozbudowę aplikacji mam mnóstwo, byle tylko była możliwość ich
    > realizacji.

    no to dotacje dałyby taie możliwości

  • 265. Data: 2010-02-25 19:41:47
    Od: "janek" <n...@a...pl>

    > Mozna juz skladac zamówienia, jest info na stronie.
    > www.sns-hdr.com

    Powiem tak, pewnie kupie ten program na podstawie sledzenia watku i doslownie jednej
    próby, nawet
    nie specjalnie, zeby byl mi potrzebny, ale chocby dlatego, ze swietne dzialanie,
    niespotykane
    rozwiazania, blyskawiczna reakcja (chyba jednego czlowieka?) na potrzeby
    potencjalnych uzytkowników
    , to wszystko zasluguje po prostu na wsparcie, jestem naprawde pod duzym wrazeniem.
    Jak Cie to nie
    zepsuje, to powiem jeszcze, ze z takich ludzi powinnismy byc dumni, bardziej niz z
    tych, którzy
    dostali posade w Watykanie lub pierdniecie historii wpasowalo kogos w fotel
    prezydencki, takie jest
    moje zdanie.
    Jeszcze jedno, mam nadzieje, ze zadbales o prawna ochrone kodu i powazna sprzedaz,
    czyli FV. Dla
    unikniecia klopotów z US przelicz euro na zlotówki, chyba, ze mieszkasz w normalnym
    kraju.
    Pozdrawiam i zycze dalszych sukcesów.
    j.

  • 266. Data: 2010-02-25 20:12:43
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Mozna juz skladac zamówienia, jest info na stronie.
    > www.sns-hdr.com

    jeszcze napisz co sie kupuje.
    co obejmuje licencja, na jaki okres, co w przypadku gdybym kupil home i z
    czasem chcial pro?

    jestem pod wrazeniem jak szybko i dobrze rozwiazujesz zglaszane problemy.
    ile czasu przygotowywales sie teoretycznie do napisania tego programu??

  • 267. Data: 2010-02-25 20:20:00
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 21:12:43 +0100, TheGuru napisał(a):

    > jeszcze napisz co sie kupuje.
    > co obejmuje licencja, na jaki okres, co w przypadku gdybym kupil home i z
    > czasem chcial pro?

    I czy zgodnie z pierwotnym planem są ograniczenia w zapisywaniu w wersji
    home? Myślę o zakupie takiej, ale czasem trzeba po obróbce coś jeszcze
    sprostować, przydałby się zapis do TIFFa :)

    Aha, dopuszczalna będzie może płatność przez PayPal?

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 268. Data: 2010-02-25 20:35:46
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    TheGuru wrote:
    > jeszcze napisz co sie kupuje.
    > co obejmuje licencja, na jaki okres, co w przypadku gdybym kupil home i z
    > czasem chcial pro?

    Licencje obejmuje użytkowanie jednej kopii programu w wersji 1.x w przypadku
    wersji Pro, lub wielu kopi programu w ramach jednego gospodarstwa domowego w
    przypadku wersji Home.
    Wersja 1.x programu będzie rozwijana o nowe funkcje przez okres dwóch lat.

    > jestem pod wrazeniem jak szybko i dobrze rozwiazujesz zglaszane problemy.
    > ile czasu przygotowywales sie teoretycznie do napisania tego programu??

    Nie lubię teorii, program jest pisany z marszu.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 269. Data: 2010-02-25 20:37:40
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Andrzej Libiszewski wrote:
    > I czy zgodnie z pierwotnym planem są ograniczenia w zapisywaniu w wersji
    > home? Myślę o zakupie takiej, ale czasem trzeba po obróbce coś jeszcze
    > sprostować, przydałby się zapis do TIFFa :)

    Zastanowię się nad tym.

    > Aha, dopuszczalna będzie może płatność przez PayPal?

    Tak, ale ta forma płatności dojdzie później.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 270. Data: 2010-02-25 20:48:09
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    janek wrote:
    > Jeszcze jedno, mam nadzieje, ze zadbales o prawna ochrone kodu i powazna
    > sprzedaz, czyli FV.

    Nie mam do tego glowy.

    > Dla unikniecia klopotów z US przelicz euro na zlotówki, chyba, ze
    > mieszkasz w normalnym kraju.

    Platnosci sa przyjmowane w zlotówkach. W takiej walucie sa tez wystawiane
    faktury.
    Waluta na stronie jest czysto informacyjna.

    > Pozdrawiam i zycze dalszych sukcesów.

    Dzieki.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -