  • 61. Data: 2011-09-19 06:57:50
    Temat: Re: SMSy polepszaj? jako?? dzi?ki smartfonom?
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Poczekaj aż się dowie że w Nokiach T9 działa także przy klawiaturze
    > qwerty, do tego uczy się preferowanych słów swego użyszkodnika. To dopiero
    > się dowiesz jakie to niepotrzebne i wręcz głupie ;-)

    A to nie tylko w Nokiach, w tych z WM 6, 6.5 też to miałem :-)

    JA

  • 62. Data: 2011-09-19 07:41:52
    Temat: Re: SMSy polepszają jakość dzięki smartfonom?
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > T9 trochę przyspiesza pisanie, ale z drugiej strony potrafi zirytować, gdy
    > żądany wyraz jest na samym końcu listy sugerowanych.

    Racja, tez czasem mam okazję się pociąć z tego powodu. Na szczęście zawsze
    nosze przy sobie prozac i jakoś daje radę.

    JA

  • 63. Data: 2011-09-19 14:04:02
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pn 19 09 2011 8:57, Jeremiasz pisze:

    > A to nie tylko w Nokiach, w tych z WM 6, 6.5 te? to mia?em :-)

    Fakt zapomniało mi się o WM :-/

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 64. Data: 2011-09-24 20:39:35
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2011-09-13 18:32, Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > iPhone nawet umie obsłużyć normalną klawiaturę 101keys po BT...

    Niezłe "nawet", normalną klawiaturę miałem do telfonu Ericsson T10s (rok
    1999).

  • 65. Data: 2011-09-25 08:12:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Sep 2011 20:39:35 +0000 (UTC), Przyjazny napisał(a):
    > Niezłe "nawet", normalną klawiaturę miałem do telfonu Ericsson T10s (rok
    > 1999).

    ale to byla klawiaturka do telefonu, o ile sie dobrze domyslam.
    A Pszemol o ile dobrze rozumiem pisze o normalnej pecetowej klawiaturze na
    BT.

    A przeciez jeszcze jest rozwiazanie z R380 - klawisze w klapce, ale
    zawieraja tylko popychacze i naciskaja na odpowiednie miejsca ekranu
    dotykowego :-)

    J.