  • 51. Data: 2011-09-16 07:24:02
    Temat: Re: SMSy polepszają jakość dzięki smartfonom?
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Ja Cię toleruję ale nie rozumiem. Nie ma tu sprzeczności.
    > Dokładnie takie samo podejście mam do wierzących w Boga
    > czy do gejów. Też ich toleruję ale ich "nie rozumiem"...

    Tak, a nazywanie ich zboczeńcami to tylko taki mały rasistowski żarcik :-o

    JA

  • 52. Data: 2011-09-16 07:25:39
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Jasne... ale tylko Ci wyjątkowi :-)

    Hmm...w takim razie w Polsce 99% gimnazjalistów jest wyjątkowych. No
    słyszałem o różnicy poziomu edukacji w UAS, ale nie podejrzewałem, że jest
    aż taka przepasc...

    JA

  • 53. Data: 2011-09-16 07:33:29
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Opłaty. I to po stronie odbiorcy, bo sam mam w abonamencie "unlimited".

    Tak jak to Ci już wczesniej tu ktoś napisał - ekstrapolujesz swoje dewiacje
    na resztę świata. W Polsce sms-y można w wielu przypadkach kupowac po groszu
    w pakietach, albo wręcz są free w ramach sieci i (głównie młodzi ludzie)
    wysyłają je setkami. Co kogo obchodzi, że w US macie inaczej?

    Parafrazując innego mówcę (znanego w Polsce) powiem tak (patrząc na swoją
    rękę):
    Z tej ręki, żaden Przemol już nigdy karmiony nie będzie.

    JA

  • 54. Data: 2011-09-16 13:15:51
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-09-13 20:07, mister pisze:

    > na smarfonach latwiej jest pisac ? dobry zart :)))

    z fizyczna klawiatura qwerty rewelacja. Z wirtualna przy skupieniu takze

    P.

  • 55. Data: 2011-09-16 15:19:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jeremiasz" <a...@w...pl> wrote in message

    > W HTC S710 miałem chyba 7 róznych słowników, przełączało się bardzo
    > prostu - jak w innych telefonach - zależnie od modelu.

    To znaczy jak?

  • 56. Data: 2011-09-16 15:20:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tak, a nazywanie ich zboczeńcami to tylko taki mały rasistowski żarcik :-o

    Nie *rasistowski*.

  • 57. Data: 2011-09-16 15:22:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > kupowac po groszu w pakietach, albo wręcz są free w ramach sieci i
    > (głównie młodzi ludzie) wysyłają je setkami. Co kogo obchodzi, że w US

    No ale o co Ci właściwie chodzi? Czego Ty się czepiasz teraz?

    > Parafrazując innego mówcę (znanego w Polsce) powiem tak
    > (patrząc na swoją rękę):
    > Z tej ręki, żaden Przemol już nigdy karmiony nie będzie.

    A kogoś to obchodzi?

  • 58. Data: 2011-09-16 16:09:59
    Od: Piotr <t...@a...gov.mg>

    W dniu 2011-09-14 08:06, Jeremiasz pisze:

    > A słyszałeś o czyms takim jak T9?

    T9 trochę przyspiesza pisanie, ale z drugiej strony potrafi zirytować,
    gdy żądany wyraz jest na samym końcu listy sugerowanych.

  • 59. Data: 2011-09-17 11:53:06
    Temat: Re: SMSy polepszaj? jako?? dzi?ki smartfonom?
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 14 09 2011 8:06, Jeremiasz pisze:

    > A s?ysza?e? o czyms takim jak T9? Po 4 razy to wciskaj? dzi? klawisze chyba
    > tylko Ci, kt?rzy pierwszy raz w ?yciu wzi?li kom?rk? do r?ki.
    > Albo iPhonowcy...jak si? okazuje.

    Poczekaj aż się dowie że w Nokiach T9 działa także przy klawiaturze
    qwerty, do tego uczy się preferowanych słów swego użyszkodnika. To
    dopiero się dowiesz jakie to niepotrzebne i wręcz głupie ;-)

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 60. Data: 2011-09-17 11:55:10
    Od: ALEX <c...@g...pl>

> [...]

    > Albo iPhonowcy...jak si? okazuje.

    Poczekaj aż się dowie że w Nokiach T9 działa także przy klawiaturze
    qwerty i do tego fon uczy się ulubionych słów swego użyszkodnika.
    Dopiero się dowiemy jakie to niepotrzebne i wręcz głupie ;-)