-
31. Data: 2011-02-03 16:51:59
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
Użytkownik "Ktostam" <k...@m...pl> napisał w wiadomości
news:4d4a44f3$0$2442$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2011-02-03 05:59, Yogi(n) pisze:
> 135-137 KM w zależności od źródła miała wersja 16V. Jeszcze nie Williams a
> już nie RSi. W odróżnieniu od Williamsa można (chyba) było też spotkać
> wersję 5d. Ten sam silnik był chyba najmocniejszym w R19 i miło go
> wspominam. Raz tylko spotkałem w ogłoszeniu R19 z 2.0 Williamsa ale nie
> jestem pewien czy nie był to przeszczep.
Masz rację, zapomniałem, że była także wersja szesnastozaworowa, nie wiem
nawet jak nazywała się wersja clio z tym silnikiem. Z taka jednak nigdy sie
nie spotkałem, wiem tylko, że tę z RSi zastapiła w 1998 szesnastozaworówka o
pojemności 1,6 - niby moc ta sama, ale jednak samochód zbierał się dużo
wolniej w dolnym zakresie obrotów ;-(
Swoją drogą, gdyby tak kupić takiego williamsa, wyremontować, odrestaurować,
można by się pobawić ;-)
--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi
ukiewicz412010.jpg
http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.
jpg
-
32. Data: 2011-02-03 16:55:51
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: kamil <k...@s...com>
On 03/02/2011 04:59, Yogi(n) wrote:
> Szrot ma fabrycznie 109, koleś na allegro kłamie. NIkt nie pisał o
> "jeżdżeniu jak nowe" ani o zawstydzaniu "nowych i szybkich".
Alez pisal, Gabriel 'wilk' o zawstydzaniu "kierowców w brykach po
kilkaset tys". Jakos ciezko mi wyobrazic sobie 15-letniego sztrucla za
"kilkaset tys", o zawstydzaniu nowych za te pieniadze tez raczej trudno
mowic. ;)
> przynajmniej od 1995 r.). Silnik bez turbiny i innych wynalazków,
> niewysilony, charakteryzował się możliwością tuningowania i
> bezproblemowymi przebiegami rzędu 400 tys. Zawieszenie fabrycznie
> obniżone, utwardzone, charakteryzowało się bezproblemowymi przebiegami
> rzędu 10 tys ;-)
Silniki n/a akurat do tuningu nadaja sie dosc slabo, chyba ze widzisz
sens w polerowaniu dolotu, wymienianiu walkow i co tam jeszcze sie da,
zeby zyskac 5% mocy przy koszcie 2000zl, kiedy w uturbionym mozna zyskac
30% chipem za polowe tej kwoty..
--
Pozdrawiam
Kamil
-
33. Data: 2011-02-03 17:10:21
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
news:4d4ace3a$0$2495$65785112@news.neostrada.pl...
> begin Yogi\(n\)
>
> Nie ekscytuj się tak, Yogi, tylko przeczytaj swój własny post w którym
> napisałeś: "(...) klijówka, która rozpędza się do setki poniżej 9 sekund
> dziwi kierowców w każdym pojeździe". ;-)
No bo dziwi! Mnie też dziwiła ;-)
--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi
ukiewicz412010.jpg
http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.
jpg
-
34. Data: 2011-02-03 17:28:46
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: kamil <k...@s...com>
On 03/02/2011 16:10, Yogi(n) wrote:
> Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
> news:4d4ace3a$0$2495$65785112@news.neostrada.pl...
>> begin Yogi\(n\)
>>
>> Nie ekscytuj się tak, Yogi, tylko przeczytaj swój własny post w którym
>> napisałeś: "(...) klijówka, która rozpędza się do setki poniżej 9 sekund
>> dziwi kierowców w każdym pojeździe". ;-)
>
> No bo dziwi! Mnie też dziwiła ;-)
Jesli nia jezdzisz i nalezysz do jakiegos klubu entuzjastow, to pewnie i
tak. 99.99% pozostalych kierowcow nie ma pojecia, ile do setki powinno
miec Clio i czy widziane przed chwila bylo szybsze czy wolniejsze. A 1/3
z nich nawet nie zauwazy, kiedy to Clio zniknie w tylnym lusterku. ;)
Nigdy nie moglem nadziwic sie ludziom, ktorzy brandzluja sie takimi
liczbami. Rozumiem zbijac sekunde z szesciu w jakims mocnym wozie, ale
czy jakis dupowoz rozpedzi sie w 9.3 czy 9.1 naprawde nie robi roznicy..
--
Pozdrawiam
Kamil
-
35. Data: 2011-02-03 17:47:36
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
news:iiel3u$9j6$2@inews.gazeta.pl...
> Jesli nia jezdzisz i nalezysz do jakiegos klubu entuzjastow, to pewnie i
> tak. 99.99% pozostalych kierowcow nie ma pojecia, ile do setki powinno
> miec Clio i czy widziane przed chwila bylo szybsze czy wolniejsze. A 1/3 z
> nich nawet nie zauwazy, kiedy to Clio zniknie w tylnym lusterku. ;)
Zdziwią się, kiedy matiz, seicento, clio czy inny fiat 126p objedzie ich
dookoła i zostawi na światłach. Ale to prawda, że 1/3 nie zauważy.
> Nigdy nie moglem nadziwic sie ludziom, ktorzy brandzluja sie takimi
> liczbami. Rozumiem zbijac sekunde z szesciu w jakims mocnym wozie, ale czy
> jakis dupowoz rozpedzi sie w 9.3 czy 9.1 naprawde nie robi roznicy..
To tez prawda, tylko że nie ma sie nijak do opisywanej sytuacji.
Najpopularniejsze wozy na naszych drogach, czyli corolle, golfy (zwykłe), i
kilkunastoletnie szwabenwozy mają po 12- 14 sek do setki. A różnicę odczuwa
się bardziej pomiędzy 10 a 9 niż pomiędzy 14 i 12. Najnowszy lancer ma 10,4,
podobnie mondeo. W dodatku, "na dole" zbieraja się jak beczkowozy. No i taki
szrot, za 4 kafle, wywołuje zdziwienie na mordkach, nawet jesli ma już tylko
9,3, bo 60-tkę ma po 4 sek na liczniku.
--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi
ukiewicz412010.jpg
http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.
jpg
-
36. Data: 2011-02-03 18:08:12
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: kamil <k...@s...com>
On 03/02/2011 16:47, Yogi(n) wrote:
> Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
> news:iiel3u$9j6$2@inews.gazeta.pl...
>> Jesli nia jezdzisz i nalezysz do jakiegos klubu entuzjastow, to pewnie
>> i tak. 99.99% pozostalych kierowcow nie ma pojecia, ile do setki
>> powinno miec Clio i czy widziane przed chwila bylo szybsze czy
>> wolniejsze. A 1/3 z nich nawet nie zauwazy, kiedy to Clio zniknie w
>> tylnym lusterku. ;)
>
> Zdziwią się, kiedy matiz, seicento, clio czy inny fiat 126p objedzie ich
> dookoła i zostawi na światłach. Ale to prawda, że 1/3 nie zauważy.
Nadal nie rozumiem, w jaki sposob te 9 sekund do setki ma objechac na
swiatlach jakikolwiek przyzwoity samochod, a juz tymbardziej taki za
"pareset tysiecy". :)
>> Nigdy nie moglem nadziwic sie ludziom, ktorzy brandzluja sie takimi
>> liczbami. Rozumiem zbijac sekunde z szesciu w jakims mocnym wozie, ale
>> czy jakis dupowoz rozpedzi sie w 9.3 czy 9.1 naprawde nie robi roznicy..
>
> To tez prawda, tylko że nie ma sie nijak do opisywanej sytuacji.
> Najpopularniejsze wozy na naszych drogach, czyli corolle, golfy
> (zwykłe), i kilkunastoletnie szwabenwozy mają po 12- 14 sek do setki. A
> różnicę odczuwa się bardziej pomiędzy 10 a 9 niż pomiędzy 14 i 12.
> Najnowszy lancer ma 10,4, podobnie mondeo. W dodatku, "na dole" zbieraja
> się jak beczkowozy. No i taki szrot, za 4 kafle, wywołuje zdziwienie na
> mordkach, nawet jesli ma już tylko 9,3, bo 60-tkę ma po 4 sek na liczniku.
Dosc optymistycznie zakladasz, ze kazdy bedzie chcial sie z toba scigac.
Juz widze moja kobiete wracajaca podekscytowana do domu po tym, jak Clio
objechalo ja na swiatlach w drodze do przeszkola. Przeciez biedulka nie
przezyje takiego szoku. ;))
--
Pozdrawiam
Kamil
-
37. Data: 2011-02-03 18:32:33
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: to <t...@a...xyz>
begin kamil
> Dosc optymistycznie zakladasz, ze kazdy bedzie chcial sie z toba scigac.
Nikt w dobrym aucie się z takimi trupami nie ściga, stąd przeświadczenie
ich właścicieli, że wszystkich objechali. ;-)
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
38. Data: 2011-02-03 19:18:50
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2011-02-03 01:08, to pisze:
> (teoretycznie) szrocie, a po drugie, żeby piętnastoletnie usportowione
> auto jeździło jak nowe to trzeba mu wymienić zawieszenie, hamulce i
> wyremontować silnik. Ilu właścicieli tak robi?
>
Ja tak zrobiłem ze swoim, jestem jakiś dziwny?
Swoja drogą R5GTT czy nawet uno 1.4T wciągnie dolotem i wyplunie BOVem
te clio ;) Stare Saaby 900 Kroko też, i za podobne pieniądze.
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
-
39. Data: 2011-02-03 21:29:15
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Wed, 02 Feb 2011 14:51:36 +0000, kamil napisał(a):
> Aaaa, to sie na forum streetracing nadaje. Watek "jak zawstydzilem
> granade 2.0"
Nie 2.0, a 1.7 ;) To najsłabsza Gienia ;)
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
40. Data: 2011-02-03 22:24:41
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: to <t...@a...xyz>
begin Lewis
> Ja tak zrobiłem ze swoim, jestem jakiś dziwny?
Ja tez, ale mało kto tak robi. Stare autko usportowione to zwykle
zakatowany trup, zresztą to z ogłoszenia zbyt dobrze nie wygląda.
> Swoja drogą R5GTT czy
> nawet uno 1.4T wciągnie dolotem i wyplunie BOVem te clio ;) Stare Saaby
> 900 Kroko też, i za podobne pieniądze.
Uno 1.4T może jest szybkie, ale kiepsko hamuje, po za tym jest tragicznie
niebezpieczne (chyba nawet bardziej niż Clio). A stary Saaby, bo ja wiem,
jakieś szczególnie szybkie w serii nie są. Podłubane to oczywiście inna
historia.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway