eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <ii9rj2$hsh$1@news.onet.pl><4d487626$0$2455$65785112@news.neostrada.pl><4
    d4899a9$0$2505$65785112@news.neostrada.pl><4d4908d2$0$2447$65785112@news.
    neostrada.pl>
    <iibgio$god$1@inews.gazeta.pl><4d495469$0$2460$6...@n...neostrada.pl
    >
    <iibkq7$1n8$1@inews.gazeta.pl><4d498965$0$2497$6...@n...neostrada.pl
    ><4d49a313$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
    <iiccmn$3ie$1@news.onet.pl><4d49f204$0$2445$65785112@news.neostrada.pl><4
    d4a3622$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d4ace3a$0$2495$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d4ad376$0$2489$65785112@news.neostrada.pl>
    <iiel3u$9j6$2@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <iiel3u$9j6$2@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Date: Thu, 3 Feb 2011 17:47:36 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    Lines: 29
    Message-ID: <4d4adcf8$1$2491$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.142.82
    X-Trace: 1296751864 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2491 83.26.142.82:51296
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2347710
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:iiel3u$9j6$2@inews.gazeta.pl...
    > Jesli nia jezdzisz i nalezysz do jakiegos klubu entuzjastow, to pewnie i
    > tak. 99.99% pozostalych kierowcow nie ma pojecia, ile do setki powinno
    > miec Clio i czy widziane przed chwila bylo szybsze czy wolniejsze. A 1/3 z
    > nich nawet nie zauwazy, kiedy to Clio zniknie w tylnym lusterku. ;)

    Zdziwią się, kiedy matiz, seicento, clio czy inny fiat 126p objedzie ich
    dookoła i zostawi na światłach. Ale to prawda, że 1/3 nie zauważy.


    > Nigdy nie moglem nadziwic sie ludziom, ktorzy brandzluja sie takimi
    > liczbami. Rozumiem zbijac sekunde z szesciu w jakims mocnym wozie, ale czy
    > jakis dupowoz rozpedzi sie w 9.3 czy 9.1 naprawde nie robi roznicy..

    To tez prawda, tylko że nie ma sie nijak do opisywanej sytuacji.
    Najpopularniejsze wozy na naszych drogach, czyli corolle, golfy (zwykłe), i
    kilkunastoletnie szwabenwozy mają po 12- 14 sek do setki. A różnicę odczuwa
    się bardziej pomiędzy 10 a 9 niż pomiędzy 14 i 12. Najnowszy lancer ma 10,4,
    podobnie mondeo. W dodatku, "na dole" zbieraja się jak beczkowozy. No i taki
    szrot, za 4 kafle, wywołuje zdziwienie na mordkach, nawet jesli ma już tylko
    9,3, bo 60-tkę ma po 4 sek na liczniku.


    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi
    ukiewicz412010.jpg
    http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.
    jpg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: