    From: Smolk <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: SHARAN ISOFIX
    Date: Tue, 01 Mar 2011 10:13:21 +0100

    Witam,
    Niedługo powiększy mi się rodzina i muszę zmienić auto. Aktualnie na
    celowniku jest Sharan z początku produkcji , bo chciałbym się zamknąć z
    kupnem w cenie 10k. Wersja benzynowa- przebiegi roczne około 7-8 tyś km.
    I tu mam wiele pytań do użytkowników wspomnianego auta:
    1- chciałbym zapiąć 3 foteliki na 2 rzędzie siedzeń- problem ze środkowym-
    brak 3 punktowego pasa - obejście- zamontować na środku fotel z 3 rzędu z
    isofixem i kupić fotelik isofix- czy się da? Czy będzie to bezpieczne ?
    2- Auto chciałbym zakupić w Niemczech- mam kuzyna w Hamburgu. Liczę się z
    przebiegiem 300k km. Ważne aby nie było posklejane z 3 rozbitków- wiem że
    będzie trochę poobijane w końcu to 15 letnie auto
    3- Jakie są najczęstsze usterki w tego typie auta ? Co się psuje, czy
    rdzewieje, na co zwrócić uwagę
    4- Czy jest drogie w utrzymaniu- nie spalanie bo pewnie z zejściem poniżej
    10l/100km będzie ciężko, ale jak wyglądają ceny części zamiennych,
    zawieszenie, tłumiki....

    Wiem że 2500 EURO to dla niektórych śmieszne pieniądze i powiedzą mi że
    strach wsadzać dzieci do takiego pudła, no ale ja niestety nie mam
    ,,bogatych rodziców".....

    Dziękuję z góry za wszystkie wskazówki.

    Smolk