  • 1. Data: 2013-05-14 08:16:22
    Temat: SGA - wymiennosc i ceny czesci
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Jak jest z wzajemna wymiennoscia czesci (zamiennikow oryginalu) miedzy
    Sharanem, Galaxy i Alhambra do roku 2005?

    Czy do wszystkich sa dostepne te same zamienniki? Czy czesci sa w podobnych
    cenach?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2013-05-14 08:38:18
    Temat: Re: SGA - wymiennosc i ceny czesci
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 05/14/2013 08:16 AM, Maciek wrote:

    > Jak jest z wzajemna wymiennoscia czesci (zamiennikow oryginalu) miedzy
    > Sharanem, Galaxy i Alhambra do roku 2005?

    Nie rozumiem pytania.
    Części, które są identyczne w tych autach (czyli silniki diesla,
    osprzęt, większa część elektryki, zawieszenie, niektóre blachy) są
    naturalnie zamienne.

    VW/Seat i Ford różnią się silnikami benzynowymi, deską rozdzielczą,
    przednimi/tylnymi światłami i maską - więc te nie są zamienne.

    > Czy do wszystkich sa dostepne te same zamienniki? Czy czesci sa w podobnych
    > cenach?

    Skoro to są te same części, to jak mogą być w różnych cenach?

  • 3. Data: 2013-05-14 09:13:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mumin,

    Tuesday, May 14, 2013, 9:10:05 AM, you wrote:

    > Mog?, mog?. Nie wiem jak w przypadku tej trójki, ale na przyk?ad
    > Mitsubishi Carisma i Volvo S40 te? dzieli?y wiele cz??ci i w ASO
    > jednej i drugiej marki by?y w naprawd? ró?nych cenach.

    Ustaw poprawne kodowanie!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2013-05-14 09:51:07
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 05/14/2013 09:10 AM, Mumin wrote:

    > Mog?, mog?. Nie wiem jak w przypadku tej trójki, ale na przyk?ad
    > Mitsubishi Carisma i Volvo S40 te? dzieli?y wiele cz??ci i w ASO
    > jednej i drugiej marki by?y w naprawd? ró?nych cenach.

    Pytanie bylo o zamienniki.
    W ASO oczywiscie ceny sa rozne.

  • 5. Data: 2013-05-14 10:57:41
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 maja 2013 08:16:22 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > Jak jest z wzajemna wymiennoscia czesci (zamiennikow oryginalu) miedzy
    >
    > Sharanem, Galaxy i Alhambra do roku 2005?

    na poziomie bliskim 100%. Chodzi o eksploatacyjne.

    > Czy do wszystkich sa dostepne te same zamienniki? Czy czesci sa w podobnych
    >
    > cenach?

    Do wszystkich tak samo. Roznice w dostepnosci (czas) i cenie.

    --
    Dman-666

  • 6. Data: 2013-05-14 18:37:34
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    > Ustaw poprawne kodowanie!

    Sorry, po raz pierwszy wysyłałem coś z telefonu.

    --

    Pozdrawiam,
    Mumin