  • 1. Data: 2019-02-25 21:32:38
    Temat: SEAT Minimó czyli hiszpańska wersja Twizy
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Niestety tylko 100 km zasięgu. Ale zdjęcia ładne :-)

    https://www.facebook.com/notes/autopolska/seat-minim
    %C3%B3-przysz%C5%82o%C5%9B%C4%87-miejskiej-mobilno%C
    5%9Bci/1670775413220941/

    T.

  • 2. Data: 2019-02-25 22:26:40
    Temat: Re: SEAT Minimó czyli hiszpańska wersja Twizy
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-25 21:32, T. wrote:
    > Niestety tylko 100 km zasięgu. Ale zdjęcia ładne :-)
    >
    > https://www.facebook.com/notes/autopolska/seat-minim
    %C3%B3-przysz%C5%82o%C5%9B%C4%87-miejskiej-mobilno%C
    5%9Bci/1670775413220941/

    Twizy jest hiszpańskie w sensie, że jest tam produkowane

  • 3. Data: 2019-02-26 09:30:53
    Od: p...@g...com

    -- Niestety tylko 100 km zasięgu.

    na jednej wymienialnej baterii wiec jesli zapewnia odpowiednia ilosc punktow wymiany
    to moze sie udac

    *Mikrosamochód zapewni kierowcom ponad 100 km jazdy na jednej baterii, którą bardzo
    szybko i łatwo można wymienić na drugą.*

  • 4. Data: 2019-02-26 09:35:36
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-02-26 o 09:30, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > *Mikrosamochód zapewni kierowcom ponad 100 km jazdy na jednej baterii, którą bardzo
    szybko i łatwo można wymienić na drugą.*

    W sumie na miejscu pasażera można wieźć jeszcze ze 2 komplety :-)
    T.
    Ps. A tak poważnie - w przypadku ludzi mieszkających w mieście te 100 km
    spokojnie wystarczy na codzienne dojazdy do pracy i z powrotem. I tylko
    na wakacje trzeba normalne auto wynająć.
    T.

  • 5. Data: 2019-02-26 11:14:08
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-02-26 o 09:35, T. pisze:

> [...]
    > spokojnie wystarczy na codzienne dojazdy do pracy i z powrotem. I tylko
    > na wakacje trzeba normalne auto wynająć.

    Okazuje się, że to coś powstało w kooperacji z Seagwayem.

    https://www.facebook.com/notes/autopolska/seat-minim
    %C3%B3-nachodzi-rewolucja-w-mikromobilno%C5%9Bci/167
    0977666534049/

    T.

  • 6. Data: 2019-02-26 11:41:31
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-02-25 o 21:32, T. pisze:
    > Niestety tylko 100 km zasięgu. Ale zdjęcia ładne :-)
    >
    > https://www.facebook.com/notes/autopolska/seat-minim
    %C3%B3-przysz%C5%82o%C5%9B%C4%87-miejskiej-mobilno%C
    5%9Bci/1670775413220941/

    System z wymianą akumulatorów daje szansę, żeby sobie w
    domu/garażu/miejscu pracy ustawić ładowarkę i w razie potrzeby samemu
    szybko zmieniać akumulatory.

  • 7. Data: 2019-02-26 11:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

> [...]
    > 100 km spokojnie wystarczy na codzienne dojazdy do pracy i z
    > powrotem. I tylko na wakacje trzeba normalne auto wynająć.

    Pod warunkiem ze to jest rzeczywiście 100km.
    A nie 100km w idealnych warunkach, bez wiatru, bez mrozu, bez deszczu...

    Problem z takimi samochodami jest imo jeszcze jeden - w dobie
    rozrastajacych sie samochodów, jezdzenia land roverem po bułki etc
    czujesz sie w takim aucie jak konserwa w puszce, wszystko w około wieksze
    od ciebie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 8. Data: 2019-02-26 15:16:10
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 25 lutego 2019 14:33:10 UTC-6 użytkownik T. napisał:
    > Niestety tylko 100 km zasięgu. Ale zdjęcia ładne :-)
    >
    > https://www.facebook.com/notes/autopolska/seat-minim
    %C3%B3-przysz%C5%82o%C5%9B%C4%87-miejskiej-mobilno%C
    5%9Bci/1670775413220941/

    Bez sensu.
    Auto na dwoje?
    Z bagaznikiem na zewnatrz?

    To juz te dodatkowe 50-80cm dlugosci przeznaczone na jakas strefe zgniotu i bagaznik
    jest problemem?

    Rzeczywiscie koncept. W sensie ze nikt nie ma wogole potrzeby tego budowac. Ot
    sklecic prototyp, postawic w holu firmy i niech jest.

    Juz sie nie czepiam kol ktore pewnie elegancko w szyny tramwajowe sie wpasuja...

  • 9. Data: 2019-02-28 01:29:00
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-26 11:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Pod warunkiem ze to jest rzeczywiście 100km.
    > A nie 100km w idealnych warunkach, bez wiatru, bez mrozu, bez deszczu...

    Jak się zmniejszy o połowę to nadal jest 2x 25km.

  • 10. Data: 2019-02-28 01:40:13
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-26 15:16, s...@g...com wrote:

> [...]
    >
    > Rzeczywiscie koncept. W sensie ze nikt nie ma wogole potrzeby tego budowac. Ot
    sklecic prototyp, postawic w holu firmy i niech jest.

    Gdzie tu koncept jak to praktycznie kopia Twizy?

    > Juz sie nie czepiam kol ktore pewnie elegancko w szyny tramwajowe sie wpasuja...

    ... więc jakby miało po szynach jeździć to pantograf musi mieć.

    Skończ pieprzyć :-)