  • 1. Data: 2009-11-23 09:38:02
    Temat: SE C901 - opinie
    Od: jijomo <l...@u...op.pl>

    Witam.
    W tej chwili mam SE k750i, bardzo go lubie, ale jest juz nieco
    zniszczony i postanowilem go zmienic. Moj wybor padl na SE C901. Czy
    uzytkownicy tego telefonu mogliby sie podzielic opiniami na jego temat?

    Mialem go w reku w sklepie i to co nie przypadlo mi do gustu to nieco
    plastikowe wykonanie.

    pzdr. jijomo

  • 2. Data: 2009-11-24 12:50:49
    Temat: Re: SE C901 - opinie
    Od: jijomo <l...@u...op.pl>

    jijomo pisze:

> [...]
    > uzytkownicy tego telefonu mogliby sie podzielic opiniami na jego temat?
    >
    > Mialem go w reku w sklepie i to co nie przypadlo mi do gustu to nieco

    Nikt tego telefonu nie uzywa? ;)

    pzdr. jijomo