  • 1. Data: 2009-11-23 07:18:52
    Temat: Odblokowanie simlocka modemu HUAWEI Expresscard
    Od: "T." <t...@w...pl>

    W jaki sposób zdjąć simlocka z HUAWEI Expresscard.
    Po włożeniu sim karty innego operatora nie wyrzuca okna z prosba o kod.

    JAkim programem wygenerowac potrzebny kod odblokowujacy.

  • 2. Data: 2009-11-23 07:27:41
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    T. wrote:

    > W jaki sposób zdjąć simlocka z HUAWEI Expresscard.
    > Po włożeniu sim karty innego operatora nie wyrzuca okna z prosba o kod.

    A uruchomione masz Huaweiowe oprogramowanie Mobile Partner dostarczone z
    modemem? To tam wyskakuje okienko.

    > JAkim programem wygenerowac potrzebny kod odblokowujacy.

    Darmowego nie widzialem. Na platnych stronach ci wygeneruja.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-11-23 07:55:58
    Od: "T." <t...@w...pl>

    Dnia 23-11-2009 o 08:27:41 darnok
    <d...@a...spam.ch> napisał(a):

    > A uruchomione masz Huaweiowe oprogramowanie Mobile Partner dostarczone z
    > modemem? To tam wyskakuje okienko.

    mam go z play i dostalem tylko plyte z oprogramowaniem play

    > Darmowego nie widzialem. Na platnych stronach ci wygeneruja.

    Może jednak komuś wpadło oprogramowanie do generowania numeru - 60pln to
    trochę dużo za numerek :)

  • 4. Data: 2009-11-23 09:36:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 23 Nov 2009 08:55:58 +0100, T. napisał(a):

    > Może jednak komuś wpadło oprogramowanie do generowania numeru - 60pln to
    > trochę dużo za numerek :)

    Nie, to jest tanio, jeszcze niedawno było 90 zł

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2009-11-23 09:40:05
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 23 Lis, 08:18, "T." <t...@w...pl> wrote:
    > W jaki sposób zdjąć simlocka z HUAWEI Expresscard.
    > Po włożeniu sim karty innego operatora nie wyrzuca okna z prosba o kod.
    >
    > JAkim programem wygenerowac potrzebny kod odblokowujacy.

    Program do wpisania kodu jak dashboard nie prosi (wszystkie aplikacje
    korzystające z modemu muszą być wyłączone):

    http://www.o2.ie/broadband-unlock

    Kody do unlocka na alledrogo masz po 2zł...

    http://tinyurl.com/yllhtc7

  • 6. Data: 2009-11-23 10:38:04
    Od: "T." <t...@w...pl>

    Dnia 23-11-2009 o 10:36:56 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Nie, to jest tanio, jeszcze niedawno było 90 zł

    mysle ze znajde na sieci jakis kalkulator - placenie za simlock to przesada

  • 7. Data: 2009-11-23 17:51:25
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    T. pisze:

    > W jaki sposób zdjąć simlocka z HUAWEI Expresscard.
    > Po włożeniu sim karty innego operatora nie wyrzuca okna z prosba o kod.
    >
    > JAkim programem wygenerowac potrzebny kod odblokowujacy.

    Zajrzyj tu: http://www.bez-kabli.pl/
    Jak się będziesz potrafił kulturalnie zachować, to może być nawet za
    darmo. Są tam od tego macherzy;)
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |