  • Data: 2003-03-17 18:58:37
    Temat: SDi - czy juz skonczyli??
    Od: "rutekp" <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Dzisiaj bylem w BOK'u TPSA i dowiedzialem sie ze w mojej wsi nie bedzie
    mozna zalozyc SDi, bo TPSA zrezygnowala juz z instalowania tych urzadzen.
    Nie ma u mnie polki dostepowej i oni juz jej instalowac nie beda. Zebralem
    odpowiednia ilosc chetnych, a oni mi cos takiego odpowiadaja.
    Dostaplem tez odpowiedz, ze jak teraz zloze odpowiednie wnioski to moze za
    pol roku zaloza mi Netostrade.
    Czy ludzi w TPSA calkiem pogielo? Przeciez ludzi niestac praktycznie na SDi
    a oni mi mowia o Neostradzie, ktora nie jest z drugiej strony az tak duzo
    drozsza, ale zawsze.

    Czy ktos sie orientuje co zrobic, czy zlozyc wnioski o SDi i miec nadzieje
    ze jednak zaloza?
    Moze jest tu ktos z TPSA i moze sie wypowiedziec na temat polek dostepowych
    SDI czy rzeczywiscie nie sa juz instalowane?

    Dzieki
    Pawel