  • Data: 2003-03-18 09:16:39
    Temat: Re: SDi - czy juz skonczyli??
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rutekp" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:b551cc$g7$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Dzisiaj bylem w BOK'u TPSA i dowiedzialem sie ze w mojej wsi nie
    bedzie
    > mozna zalozyc SDi, bo TPSA zrezygnowala juz z instalowania tych
    urzadzen.

    Zgadza sie, bo nie chca utrzymywac dwoch niekompatybilnych technologi,
    wiec chca wszystkich przeniesc na DSL

    > Nie ma u mnie polki dostepowej i oni juz jej instalowac nie beda.
    Zebralem
    > odpowiednia ilosc chetnych, a oni mi cos takiego odpowiadaja.
    > Dostaplem tez odpowiedz, ze jak teraz zloze odpowiednie wnioski to
    moze za
    > pol roku zaloza mi Netostrade.
    > Czy ludzi w TPSA calkiem pogielo? Przeciez ludzi niestac praktycznie
    na SDi
    > a oni mi mowia o Neostradzie, ktora nie jest z drugiej strony az tak
    duzo
    > drozsza, ale zawsze.
    <cut>

    Niemartw sie, bedzie Ciebie stac, prawdopodobnie od 1 kwietnia wchodzi
    nowa oferta: dsl 128/128 za 80zl misiecznie i instalacja 300 zl, wiec
    mysle ze warto czekac, bo to sie bardziej oplaci od SDI.

    Pozdrawiam,
    Lepton