  • 11. Data: 2003-02-19 12:49:30
    Temat: Re: SDI - formy nacisku
    Od: "gear" <g...@p...fm>

    Użytkownik "gear" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:b2tdur$ahc$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ja dzisiaj walę do swojego BOK-u. Oficjalnie SDI już nie można a NEO+
    > jeszcze nie można. Od znajomego technika też słyszałem o takiej formie
    > nacisku ;-) Zobaczymy co mi powiedzą.

    Niestety :( nic nie wskurałem. Tam gdzie mieszkam - Piastów pod Warszawą nie
    ma ani SDI ani NEO.
    A teraz pytanie, jeżeli Piastów ma swoja centralę i Pruszków swoją, to czy
    można z technicznego punktu widzenia jakoś tak wszystko poprzepinać żeby
    podłączyć mnie pod SDI w Pruszkowie (tam jest dostępne SDI i NEO) ?

    pzdr
    gear

  • 12. Data: 2003-02-19 15:11:06
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <b2vmhb$clq$1@nemesis.news.tpi.pl> gear napisał(a):

> [...]
    > można z technicznego punktu widzenia jakoś tak wszystko poprzepinać żeby
    > podłączyć mnie pod SDI w Pruszkowie (tam jest dostępne SDI i NEO) ?

    Nie ma, szkoda kombinować, a poza tym nawet gdyby technicznie to było
    wykonalne, to nikt by się z tym dla Twoich 130 PLN/mc nie męczył.
    --
    Samotnik

  • 13. Data: 2003-02-19 20:55:11
    Od: "MK" <c...@p...onet.pl>

    Sdi działa chyba do 20 km ...
    Jest info na stronce tpsa ...

    Pozdrawiam
    Ps.Ja po 2 latach oczekiwania na sdi po złożeniu pisemnej reklamacji nie
    dostałem żadnego pisma ...
    Pofatygowałem się osobiście i usłyszałem że nie ma szafek (standard) i że
    pierwsi w kolejce są vip-owie!!!! :)))))))))))))
    A z normalnej listy ludzie którzy byli za mną mają już SDI !!!!

    To jest jakaś paranoja :((((((

  • 14. Data: 2003-02-20 07:10:12
    Od: "gear" <g...@p...fm>

    Użytkownik "MK" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > To jest jakaś paranoja :((((((

    Zgadzam się
    Żona wczoraj rozmawiała telefonicznie z jakąś babką od Internetu w TPSA w
    Pruszkowie i ta mądra pani powiedziała, że w moim miasteczku nie ma SDI bo
    nikt z abonentów nie zgłaszał takiej chęci. LOL
    Na koniec powiedziała, że jest światełko w tunelu, może w pierwszej połowie
    tego roku ruszy NEO.

    pzdr
    gear

  • 15. Data: 2003-03-02 19:57:56
    Od: "Hubert Grochowina" <1...@S...pl>

    a ja sugeruja znaleść kogoś kto sie SDI chce sie pozbyć - odkupić od niego
    numer i kazać sobie go przepiąć na inny konieec swiata - maja na to max 3
    miesiące - (i nie ma opcji ze nie ma mozliwości technicznych - teraz TePSY
    sa wszedzie). a jeszcze cie taniej wydzie bo zrobisz komuś przysługe - bo
    pozbedzie sie gośc kłopotu (przecież nie chce sdi) - za przeniesie ne
    zapłacisz 180 zl + VAT (chyba) aha tylko zadbaj o to aby miał opłacone
    rachunki bo wtedy nici z telefonu (sdi bedzie działać (sic!)) chyba ze nie
    zależy ci na kosztach !! - ja w ten sposób 2 sdi sobie załatwiłem - raze
    zapłaciłem 300 zł chyba - teraz mam rachunki w tych okolicach ale coś za coś
    :)
    Pozdrawiam Hubert