  • 1. Data: 2003-02-14 13:41:15
    Temat: SDI - formy nacisku
    Od: "mk" <1...@...pl>

    Witam

    Firma w której pracuje znajduje się na wsi (były PGR) i bardzo przydałoby
    się SDI. W najbliższej centralne nie ma półki a TP ciągle mnie spławia.
    Jakie legalne formy nacisku można zastosować by poważnie zainteresowali się
    tą sprawą?
    pozdr.
    mk

  • 2. Data: 2003-02-14 14:49:23
    Temat: Re: SDI - formy nacisku
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "mk" <1...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się SDI. W najbliższej centralne nie ma półki a TP ci?gle mnie spławia.
    > Jakie legalne formy nacisku można zastosować by poważnie zainteresowali

    Niestety żadne , oprócz osobistego fizycznego nacisku ma
    jakiegos pracownika Tepsy.

    pozdrawiam
    Rysiek

  • 3. Data: 2003-02-14 21:12:53
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Niestety żadne , oprócz osobistego fizycznego nacisku ma
    >jakiegos pracownika Tepsy.

    IMHO tu moze pomoc tylko okupacja budynku centrali i przetrzymywanie
    zalogi w charakterze zakladnikow. I zalecam szybko sie na taka akcje
    decydowwac, dopoki nie uzupelnia brakujacych etatow w gromie ;)

    Pozdrowienia dla Beetha ;))))

    januszek

    NNSP ;)

  • 4. Data: 2003-02-16 16:35:50
    Od: "Talen" <t...@w...one.pl>

> [...]
    > się SDI. W najbliższej centralne nie ma półki a TP ciągle mnie spławia.
    > Jakie legalne formy nacisku można zastosować by poważnie zainteresowali
    Znalezc wiecej chetnych na SDI, ja czekalem na SDI przez dwa lata. Pojawili
    sie chetni, jest SDI.... teraz czekam na DSL...

    T.

  • 5. Data: 2003-02-17 17:22:11
    Od: "Mayo" <r...@u...pl>

    Jest inne rozwiązanie, acz sporo droższe - zamówić FR polpaku - ja rok temu
    założyłem takiego na zabitej dechami mazurskiej wiosce.

    Mayo

  • 6. Data: 2003-02-17 21:49:34
    Od: c...@N...cepter.net (Piotrek)

    In article <b2qtes$ijc$1@atlantis.news.tpi.pl>, Mayo wrote:
    > Jest inne rozwi?zanie, acz sporo dro?sze - zamówiae FR polpaku - ja rok temu
    > za?o?y?em takiego na zabitej dechami mazurskiej wiosce.
    mnie sie udalo "wywalczyc" sdi w(nie)zabitej dechami podkrakowskiej wiosce heh;)
    dzwonilem do boku powiatowego po kilka razy w tygodniu, bylem na Wielopolu
    kilka razy, jedna kobieta (chyba rzeczywiscie mi chciala pomoc)
    powiedziala ze sie sprobuje dowiedziec czy sa mozliwosci techniczne
    zajelo jej to 6 godzin ale sie nie dowiedziala stwierdziwszy ze nie wie
    gdzie bo nikt jej nie potrafi powiedziec.
    co innego ze w boku powiedzieli ze moja centrala nie istnieje (istnieje od
    3 lat) choc w rozmowie kobieta z boku zapetlila sie i na sam koniec
    powiedziala ze w mojej nieistniejacej centrali sdi bedzie w przyszlym kwartale
    a probowala mi wmowic ze jestem wpiety do centrali jakies 30km ode mnie.
    jak jej zwrocilem delikatnie uwage ze chyba sie myli zaczela terminami rzucac
    nie jakimis skomplikowanymi (POTS, ISDN ;))))
    w koncu po niecalym tygodniu od rozpoczecia akcji, sami
    do mnie zadzwonili ze umowa jest gotowa do podpisania. myslalem ze od podpisania
    do podpiecia minie kolejny tydzien a tu mila niespodzianka bo tehcnik
    za dwa dni przyjechal. hehe smieshnie wygladal jak sie bal mojego psa
    ueheuhe ;)
    ale w sumie w niecale 2 tygodnie mialem sdi.
    btw technik mi powiedzial ze jestem jedyna osoba wpieta na polke. milo.
    pozdrawiam

    --
    [^:x
    --{ Piotr Szeptynski aka. Cepter }--

  • 7. Data: 2003-02-18 11:56:52
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

> [...]
    > dzwonilem do boku powiatowego po kilka razy w tygodniu, bylem na Wielopolu
    > kilka razy, jedna kobieta (chyba rzeczywiscie mi chciala pomoc)

    to jest swietna metoda. jakies 10 lat temu w podobny sposob moja babcia
    zalatwila sobie telefon. Owczesny kierownik powiedzial jej ze nie wie kiedy
    bedzie telefon, ale ze babcia ma chodzic i sie pytac. No to babcia
    regularnie 2 razy w tygodniu skladala mu wizyte.
    Baaardzo szybko sie znalazly mozliwosci :)

    Marcin

  • 8. Data: 2003-02-18 11:57:27
    Od: "mk" <1...@...pl>

    Uzytkownik "Piotrek" <c...@N...cepter.net> napisal w wiadomosci
> [...]
    (...)
    > ale w sumie w niecale 2 tygodnie mialem sdi.
    > btw technik mi powiedzial ze jestem jedyna osoba wpieta na polke. milo.
> [...]

    U mnie twierdza, ze sa warunki techniczne ale centralka nie taka i nie
    oplaca im sie zakladac skrzynki. Jak powiedzialem, ze moze my kupimy e
    skrzynk, to stwierdzili, ze to nie mozliwe, bo tylko oni moga.
    pozdr.
    mk

  • 9. Data: 2003-02-18 14:23:43
    Od: "gear" <g...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > regularnie 2 razy w tygodniu skladala mu wizyte.
    > Baaardzo szybko sie znalazly mozliwosci :)

    Ja dzisiaj walę do swojego BOK-u. Oficjalnie SDI już nie można a NEO+
    jeszcze nie można. Od znajomego technika też słyszałem o takiej formie
    nacisku ;-) Zobaczymy co mi powiedzą.

    pzdr
    gear

  • 10. Data: 2003-02-18 20:35:39
    Od: "rutekp" <r...@m...com.pl>

> [...]
    > się SDI. W najbliższej centralne nie ma półki a TP ciągle mnie spławia.
    > Jakie legalne formy nacisku można zastosować by poważnie zainteresowali

    Czy ktos sie moze orientuje ile kosztuje polka dostepowa SDi po stronie
    TPSA?

    Pawel