-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
X-Mozilla-News-Host: news://news.atman.pl:119
From: Shrek <...@w...pl>
Subject: S8 w warszawie
Date: Sat, 18 May 2019 17:25:00 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 29
Message-ID: <5ce023cc$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1558193100 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 523 83.142.196.21:19797
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2656746
[ ukryj nagłówki ]https://www.google.com/maps/@52.2623065,20.9535728,3
a,75y,161.18h,68.12t/data=!3m6!1e1!3m4!1s1UxoTnExBik
pT1LvWdbPfQ!2e0!7i16384!8i8192
ktoś jest w stanie wytłumaczyć jaki jest cel tego zwężenia - w drugą
stronę są normalnie 4 pasy?
Ogólnie ten cały pomysł z s8 to jakaś porażka - bierzemy najbardziej
obciążony odcinek w kraju (Most Grota) dorzucamy ruch z autostrady, co
daje razem 5 pasów w każdą atrone, rozbudowujemy most do pięciu z
separacją miedzy autostradą a lokalnym, a międzu węzłami Wisłostrada -
Marymoncka (a właściwie Powązkowska, bo te boczne to ruch _bardzo_
lokalny) zostawiamy 3 na których miesza się ruch lokalny (największy w
kraju, z ruchem autostradowym (również jednym z większych w skali
kraju). Na Brudnie też przelotki między eską a lokalną drogą chwila -
jedno wielkie skrzyżowanie. Co mogło pójść nie tak? No i jeszcze na
dokładkę jeden pas likwidujemy bez wyraźnej przyczyny...
zaraz obok taka akcja:
https://www.google.com/maps/@52.259844,20.9504189,3a
,75y,223.32h,67.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1skSGqGDubX9Wt
H3DrBwuP7Q!2e0!7i16384!8i8192
jak widać malunek pasa szlifowany - wcześniej była ciągła - należało
ustąpić ale nie było komu;) Napisałem i o dziwo "poprawili" - zamiast
zeszlifować ten trójkąt i linie zatrzymania... zmieniono pas na
przerywany, choć żadnego sensu to nie ma - prosto jedzie się "dołem".
Chyba że jako backup jak dzwon będzie na dole - ale tam akurat nie dzwonią;)
Kto to w ogóle projektował? W efekcie dwa dzwony dziennie.
Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=