eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyS8 w warszawieS8 w warszawie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    X-Mozilla-News-Host: news://news.atman.pl:119
    From: Shrek <...@w...pl>
    Subject: S8 w warszawie
    Date: Sat, 18 May 2019 17:25:00 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.6.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <5ce023cc$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1558193100 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 523 83.142.196.21:19797
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2656746
    [ ukryj nagłówki ]

    https://www.google.com/maps/@52.2623065,20.9535728,3
    a,75y,161.18h,68.12t/data=!3m6!1e1!3m4!1s1UxoTnExBik
    pT1LvWdbPfQ!2e0!7i16384!8i8192

    ktoś jest w stanie wytłumaczyć jaki jest cel tego zwężenia - w drugą
    stronę są normalnie 4 pasy?

    Ogólnie ten cały pomysł z s8 to jakaś porażka - bierzemy najbardziej
    obciążony odcinek w kraju (Most Grota) dorzucamy ruch z autostrady, co
    daje razem 5 pasów w każdą atrone, rozbudowujemy most do pięciu z
    separacją miedzy autostradą a lokalnym, a międzu węzłami Wisłostrada -
    Marymoncka (a właściwie Powązkowska, bo te boczne to ruch _bardzo_
    lokalny) zostawiamy 3 na których miesza się ruch lokalny (największy w
    kraju, z ruchem autostradowym (również jednym z większych w skali
    kraju). Na Brudnie też przelotki między eską a lokalną drogą chwila -
    jedno wielkie skrzyżowanie. Co mogło pójść nie tak? No i jeszcze na
    dokładkę jeden pas likwidujemy bez wyraźnej przyczyny...

    zaraz obok taka akcja:

    https://www.google.com/maps/@52.259844,20.9504189,3a
    ,75y,223.32h,67.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1skSGqGDubX9Wt
    H3DrBwuP7Q!2e0!7i16384!8i8192

    jak widać malunek pasa szlifowany - wcześniej była ciągła - należało
    ustąpić ale nie było komu;) Napisałem i o dziwo "poprawili" - zamiast
    zeszlifować ten trójkąt i linie zatrzymania... zmieniono pas na
    przerywany, choć żadnego sensu to nie ma - prosto jedzie się "dołem".
    Chyba że jako backup jak dzwon będzie na dole - ale tam akurat nie dzwonią;)

    Kto to w ogóle projektował? W efekcie dwa dzwony dziennie.

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: