-
1. Data: 2019-05-18 17:25:00
Temat: S8 w warszawie
Od: Shrek <...@w...pl>
https://www.google.com/maps/@52.2623065,20.9535728,3
a,75y,161.18h,68.12t/data=!3m6!1e1!3m4!1s1UxoTnExBik
pT1LvWdbPfQ!2e0!7i16384!8i8192
ktoś jest w stanie wytłumaczyć jaki jest cel tego zwężenia - w drugą
stronę są normalnie 4 pasy?
Ogólnie ten cały pomysł z s8 to jakaś porażka - bierzemy najbardziej
obciążony odcinek w kraju (Most Grota) dorzucamy ruch z autostrady, co
daje razem 5 pasów w każdą atrone, rozbudowujemy most do pięciu z
separacją miedzy autostradą a lokalnym, a międzu węzłami Wisłostrada -
Marymoncka (a właściwie Powązkowska, bo te boczne to ruch _bardzo_
lokalny) zostawiamy 3 na których miesza się ruch lokalny (największy w
kraju, z ruchem autostradowym (również jednym z większych w skali
kraju). Na Brudnie też przelotki między eską a lokalną drogą chwila -
jedno wielkie skrzyżowanie. Co mogło pójść nie tak? No i jeszcze na
dokładkę jeden pas likwidujemy bez wyraźnej przyczyny...
zaraz obok taka akcja:
https://www.google.com/maps/@52.259844,20.9504189,3a
,75y,223.32h,67.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1skSGqGDubX9Wt
H3DrBwuP7Q!2e0!7i16384!8i8192
jak widać malunek pasa szlifowany - wcześniej była ciągła - należało
ustąpić ale nie było komu;) Napisałem i o dziwo "poprawili" - zamiast
zeszlifować ten trójkąt i linie zatrzymania... zmieniono pas na
przerywany, choć żadnego sensu to nie ma - prosto jedzie się "dołem".
Chyba że jako backup jak dzwon będzie na dole - ale tam akurat nie dzwonią;)
Kto to w ogóle projektował? W efekcie dwa dzwony dziennie.
Shrek