  • 11. Data: 2011-02-06 08:49:34
    Temat: Re: Garmin
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Wszystkie te patenty - to niezbyt dobre rozwiazanie. To dodatkowa
    folia miedzy ekranem a oczami. Skutek jest taki ze w sloneczny
    dzien niewiele widac, a w deszczowy paruje od srodka i tez nic
    nie widac.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 12. Data: 2011-02-06 22:24:58
    Temat: Re: [S] Garmin Zumo 550
    Od: Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-05 10:22, WaFel pisze:
    > Hejka,
    > Mam do sprzedania motocyklowego Garmina Zumo 550. Komplet ze sklepu ze
    > wszystkimi akcesoriami i 2 mapami. Mogę wystawić fakturę. Cena 1849 zł.
    > http://allegro.pl/garmin-zumo-550-bluetooth-motocykl
    -2-mapy-fv-i1443829198.html

    ile takie zumo550 pociągnie na własnym akku, bo chyba ma akku? Pytam bo
    da rade na takiego zumo wpakować mapy topo? może zamiast 62ST bym sobie
    sprawił, kwestia tylko akku bo w powietrzu nie ma z czego prądu pociągnąć

    rafał
    250sxf
    450exc

  • 13. Data: 2011-02-07 11:28:50
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-02-06 23:24:58 +0100, Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl> said:

    > ile takie zumo550 pociągnie na własnym akku, bo chyba ma akku?

    Ma wymienne dedykowabne aku. Ciągnie AFAIK ze 4 godziny.

    > Pytam bo da rade na takiego zumo wpakować mapy topo?

    Tak.

    de Fresz

  • 14. Data: 2011-02-07 11:56:29
    Od: Miszel <a...@d...pl>

    Dnia 07-02-2011 o 12:28:50 de Fresz <d...@n...pl> napisał(a):

    > Ma wymienne dedykowabne aku. Ciągnie AFAIK ze 4 godziny.

    4 godziny to wersja bardzo optymistyczna. W dodatku w sloneczny dzien
    musisz podbic jasnosc ekranu co dodatkowo zzera ci prad. Zeby wymienic aku
    musisz wozic ze soba srubokret (nietypowy, gwiazdka). Sam aku jest
    dedykowany i podejrzewam ze pieronsko drogi.
    W sumie pomysl: zumo550 tylko na aku + zapasowy, jakkolwiek wykonalny, to
    jest wyjatkowo niewygodny.

    Jesli warunek zasilania tylko z aku jest dla ciebie priorytetem, to
    gpsmap62s jest bardzo dobrym pomyslem. Jesli boisz sie wypiecia z uchwytu
    rowerowego, to mozna go zabezpieczyc przed gleba jakas
    linka/lancuszkiem/plastikowa objemka przeciagnieta przez ucho w obudowie i
    kierownice - nawet jak wypadnie na jakiejs dziurze, to se podynda na w/w
    lince u kierownicy.

    > Tak.
    Mozesz wpakowac wszystko co garmin wyprodukowal. Tylo zapomnij o
    cieniowaniu terenu w przypadku map topo. Bedziesz miec tylko poziomice. No
    ale jesli wiesz co to mapa papierowa, to cieniowanie na nic ci
    niepotrzebne. Jedyne co mnie wkurzylo, to brak cyrylicy - zumo jest
    bezuzyteczne, bo nie przeczytasz zadnej nazwy... W 62s podobno cyrylica
    jest.

    Zdrowko,
    Miszel na Czarnym Ladzie

  • 15. Data: 2011-02-07 22:42:49
    Od: Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-07 12:56, Miszel pisze:

> [...]
    > linka/lancuszkiem/plastikowa objemka przeciagnieta przez ucho w obudowie
    > i kierownice - nawet jak wypadnie na jakiejs dziurze, to se podynda na

    chłopaki na moto to kupiłem beckera crocodile i jest super poza tym ze
    rąbany oryginalny program nie ciągnie na na punkt czyt. na azymut, poza
    tym oryginalne oprogramowanie jest dobre mapa polski bardzo dokładna z
    wieloma ścieżkami leśnymi i szutrówkami.

    Na azymut jedzie auto mapa ale ma jak dla mnie sporo wad.

    A w ktm 450exc mam akku więc gniazdo zapalniczki i jedzie, gorzej mam
    jak latam na paralotni z napędem prądu znikąd, niby mogę zabrać jakąś
    żelówke ale nie róbmy jaj sam start i pełną wachą jest mało romantyczny
    więc o zabieraniu dodatkowego akku nie myślę.
    A już wymiana akku w locie śrubokrętem no niby możliwa:) ale po co.

    więc chyba będzie 62

    pozdrawiam
    rafał
    250sxf
    450exc

  • 16. Data: 2011-02-08 07:35:27
    Od: Glub <g...@g...com>

    Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl> wrote:
    > W dniu 2011-02-07 12:56, Miszel pisze:

    > chłopaki na moto to kupiłem beckera crocodile i jest super poza tym ze
    > rąbany oryginalny program nie ciągnie na na punkt czyt. na azymut,

    Czyli na górze urządzenia jest północ zamiast kursu bierzacego????
    Toz to jakas bzdura musi byc.
    Moze sprawdź w ustawieniach.
    Navigon jak dotkniesz ekranu przelacza sie miedzy north up a course up.

    --
    Glub
    SWT-400

  • 17. Data: 2011-02-08 10:14:05
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-02-08 08:35:27 +0100, Glub <g...@g...com> said:

    > Czyli na górze urządzenia jest północ zamiast kursu bierzacego????
    > Toz to jakas bzdura musi byc.

    Rafałowi raczej chodzi o nawigowanie do np. waypointa na krechę, bez
    routingu (który w terenie najczęściej nie ma szans działać, bo i po
    czym).

    de Fresz

  • 18. Data: 2011-02-08 12:54:23
    Od: Glub <g...@g...com>

    de Fresz <d...@N...pl> wrote:
    > On 2011-02-08 08:35:27 +0100, Glub <g...@g...com> said:

    > Rafałowi raczej chodzi o nawigowanie do np. waypointa na krechę, bez
    > routingu (który w terenie najczęściej nie ma szans działać, bo i po czym).

    Teraz bardziej zrozumiale.

    --
    Glub
    SW-T400

  • 19. Data: 2011-02-08 17:53:08
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Rafał Tomaszewski wrote:

> [...]
    > poza tym oryginalne oprogramowanie jest dobre mapa polski bardzo
    > dokładna z wieloma ścieżkami leśnymi i szutrówkami.

    Ja tez kupilem, oryginalny uchwyt moto rozpadl sie po 500km asfaltu.
    K.

  • 20. Data: 2011-02-08 22:06:04
    Od: Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-08 18:53, kocyk pisze:

    > Ja tez kupilem, oryginalny uchwyt moto rozpadl sie po 500km asfaltu.
    > K.

    ja do KTM umotałem konsole z aluminium coś jak w dakarówkach, wygląda
    solidnie ale po dobrej macie tez nie wiem co będzie.
    Na pewno nie zainstalował bym navi na oryginalnym plastiku, jak latałem
    wcześniej to na kierownicy mam tak zwaną bambułem czyli gąbke chroniącą
    przed przywaleniem klatą w fajere. Do tej bambuły przytroczyłem na zipy
    navi, była jak zamurowana, cały dzień po terenie ok 450km i nawet nie
    drgnęła.

    rafał
    250sxf
    450exc