    From: "Lech" <l...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Rzęzi mi wiatraczek na karcie graficznej.
    Date: Tue, 17 Nov 2009 10:39:05 +0100

    Mam kompa nieco zabytkowego, ale leszego nie potrzebuję do Worda i pisania
    maili :) i w tym złomie zaczął mi rzezić strasznie glośno wiatraczek na
    karcie graficznej radeon 9550, co mi potwornie przeszkadza w pracy. Nie mam
    w tej chwili ani ochoty, ani kasy na to, żeby wymieniać cokolwiek (szukać po
    sklepach i allegrach karty na AGP, etc.). Czy mogę bez ryzyka po prostu ten
    wiatraczek odłączyć? Nie zjara się karta?

    tia

    L.