  • 11. Data: 2007-03-18 10:58:58
    Temat: Re: Ruskie wychodzą?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    crazy bejbi napisał(a):

    > no bez jaj ! znowu miałbym się znaleść w sieci TP ? ;D

    Tego akurat nie wiem. Ale liczba operatorów mogących przejąć (a przede
    wszystkim zapłacic :-) taki biznes jest niewielka i sądzę, że nie muszę
    jej tu zamieszczać :-P

    M.

  • 12. Data: 2007-03-18 12:27:00
    Od: "zeluq" <z...@U...com>

    > Dialog? Przecież to niepoważna firma, która
    > istnieje jeszcze tylko dzięki wpompowywaniu pieniędzy przez KGHM.
    > Gdyby KGHM zakręcił kurek raz dwa by byli bankrutami.

    Dialog zostal juz oddluzony i nawet ma wyniki dodatnie. Co oczysicie nie
    znaczy, ze KGHM nie chce go sprzedac. Wiec nie sadze, ze KGHM bedzie chcialo
    przejmowac cokolwiek nowego.

    --
    zeluq

  • 13. Data: 2007-03-18 14:27:02
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    Szymon Wyrembak napisał(a):

    > A TK? Jeśli masz w okolicy GTS to pewnie na włóknach kolejarzy?

    TKT jest ale na co nam siec ktora pojawia sie i znika, oraz ma ceny z
    kosmosu.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 14. Data: 2007-03-18 14:39:05
    Od: "Mateusz Szultka" <m...@s...com.pl>

    > http://www.gazetaprawna.pl:80/index.php?action=showN
    ews&dok=1924.81.3.2.4.2.0.1.htm

    > GTS CE NA SPRZEDAŻ. GTS Central Europe - operator telekomunikacyjny
    > działający w Czechach, Polsce, Rumunii, na Słowacji i Węgrzech - został
    > wystawiony na sprzedaż.
    To jak, Panowie, zrzutka? ;-)

  • 15. Data: 2007-03-18 18:33:23
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    Mateusz Szultka napisał(a):
    ews&dok=1924.81.3.2.4.2.0.1.htm

    > To jak, Panowie, zrzutka? ;-)

    jakby to kupił ktoś kto chce sprzedawać tylko dostęp hurtowy.. to by
    było coś... (sie rozmarzyłem ;) )

  • 16. Data: 2007-03-18 19:02:39
    Od: "dzimi" <k...@d...com.pl>

    On 18 Mar, 15:39, "Mateusz Szultka" <m...@s...com.pl> wrote:
    News&dok=1924.81.3...

    > To jak, Panowie, zrzutka? ;-)

    ciekawe jaką cenę za to krzyknęli ;) z drugiej strony nie wyobrażam
    sobie zarządu spółki, którą kupują "trzepaki"... no dobra, zarząd
    można skrzyknąć (np 5 osobowy), ale zjazdu inwestorów już sobie nie
    wyobrażam...

    --
    dzimi

  • 17. Data: 2007-03-18 19:24:35
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Może ktoś więcej wie i napisze :)

    > z drugiej strony nie wyobrażam
    > sobie zarządu spółki, którą kupują "trzepaki"... no dobra, zarząd
    > można skrzyknąć (np 5 osobowy), ale zjazdu inwestorów już sobie nie
    > wyobrażam...

    Daj spokój. 5 osobowy zarząd to już jest niezła jazda. Z autopsji.

    --
    TOM TS635-RIPE
    Załoga górki rozrządowej szerokie ma perspektywy,

  • 18. Data: 2007-03-18 21:15:03
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    dzimi napisał(a):

> [...]
    > sobie zarządu spółki, którą kupują "trzepaki"... no dobra, zarząd
    > można skrzyknąć (np 5 osobowy), ale zjazdu inwestorów już sobie nie

    Do takich celów służy twór pod nazwą spółka akcyjna ;)

    M.

  • 19. Data: 2007-03-19 08:30:14
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Sun, 18 Mar 2007 15:39:05 +0100, Mateusz Szultka napisał:
    ews&dok=1924.81.3.2.4.2.0.1.htm

    > To jak, Panowie, zrzutka? ;-)

    Zwojego czasu TDC Internet zostało kupione przez netie za 1000 Eur.

    --
    begin 755 signature.exe
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 20. Data: 2007-03-19 09:49:18
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 19 Mar 2007 08:30:14 +0000, Verox wrote:

    > Zwojego czasu TDC Internet zosta?o kupione przez netie za 1000 Eur.

    czyżby mieli tyle długów w Netii ?

    --
    futszaK
    0601061867