  • 11. Data: 2011-08-22 18:42:02
    Temat: Re: Rozwiązanie z JoikuSpot wifi jest niepraktyczne jak nie ma 3G
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Wemif" <w...@a...pl> wrote in message
    news:j2u5jq$e53$1@host.amsnet.pl...

    > Nie potwierdzam problemu, używam czasem Joiku w E71 gdy jest tylko
    > EDGE, i nie miałem żadnych problemów. Być może to był problem
    > operatora roamingowego.

    Nie było żadnego roamingu - używałem lokalnej, meksykańskiej SIM.
    Transfer miałem skokowy, to fakt, ale nie w tym rzecz - rzecz w tym
    że bezsensowne jest podawanie 700kb z www w sieci klientowi który
    chce się zalogować do routera wifi.

  • 12. Data: 2011-08-22 19:08:08
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Pszemol <P...@p...com> wrote:

> [...]
    > Transfer miałem skokowy, to fakt, ale nie w tym rzecz - rzecz w tym
    > że bezsensowne jest podawanie 700kb z www w sieci klientowi który

    U mnie Joiku niczego takiego nie pobierał ani pod Edge ani 3G.

    a.

  • 13. Data: 2011-08-22 19:37:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 17:52:04 +0200, Tomek napisał(a):

    > Bluetoothem. Jakiś jest problem w Twoim iPhonie, żeby wysłać pliki do Nokii, a z
    > niej dalej w świat, omijając kulawy Joiku?

    W iphonie to nie wiem, ale jesli wiesz jak to zrobic w nokii to poprosze o
    recepte :-)

    No dobra, moze w 5630 nie ma problemu, ale to nie jest regula w nokiach :-(

    J.

  • 14. Data: 2011-08-22 19:38:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Wemif" <w...@a...pl> wrote in message

    > U mnie Joiku niczego takiego nie pobierał ani pod Edge ani 3G.

    To ciekawe - czym (jakim urządzeniem) dostawałeś się do Joiku?
    Może to mój iPhone? Używałeś pełnej wersji czy darmowego demo?
    Napisz proszę więcej... być może ja coś robiłem "nie tak" :-)

    I nie o to chodzi że Joiku coś pobiera tylko proces logowania się
    w iPhone pyta o stronę główną routera i pobiera 192.168.2.1
    (już nie pamiętam na 100% czy taki jest adres IP gateway'a Joiku)
    a tam jest podlinkowana stroniczka www z reklamą płatnej wersji
    Joiku ze sporymi obrazkami kolorowymi - jakieś 650kb w sumie...

    Być może w płatnej wersji tego nie ma, ale demo nie zachęca do
    kupienia płatnej wersji przez właśnie swoją upierdliwość...

  • 15. Data: 2011-08-22 20:04:48
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Pszemol <P...@p...com> wrote:
    > To ciekawe - czym (jakim urządzeniem) dostawałeś się do Joiku?
    > Może to mój iPhone? Używałeś pełnej wersji czy darmowego demo?
    > Napisz proszę więcej... być może ja coś robiłem "nie tak" :-)

    Używałem darmowej wersji, z rok temu pobierałem, ale nie łączyłem
    się z iphona tylko z laptopa.

    a.

  • 16. Data: 2011-08-23 07:04:52
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Ale wciąż nie widzę sensu w takim dwuetapowym procesie - nie brzmi
    > to zbyt wygodnie ani żaden uniwersalny sposób.

    A ja nie widzę sensu, żebyś pisał o dwóch plikach 1mb i wielkim problemie z tego
    wynikającym. Skoro to nie był problem - po co się tak rozpisałeś. A jeśli
    zależało Ci na szybkiej wysyłce, trzeba było wysłać te pliki z Nokii. Czegoś
    znów nie zrozumiałeś?

    > Wyobraź sobie że na iPhone masz jakąś specyficzną aplikację, np. do
    > geocaching'u i chcesz
    > tam posłać fotkę z iPhone. Będziesz szukał odpowiedniej aplikacji na
    > Nokię pod Symbiana aby przesłany plik w BT wysłać potem z Nokii?

    Po co dodajesz kolejną filozofię do poprzedniego postu? Mowa była o dwóch
    prostych plikach nie powiązanych z niczym.

    > Chcesz się podzielić plikiem z kolegą z którym gadasz właśnie na facebook,
    > używając iPhone. Będziesz szukał aplikacji facebook i dublował ją na
    > Nokii aby przesłać plik z iPhone do Nokii BT i potem z Nokii w neta?

    Wyobraź sobie, że ktoś kto ma Nokię i konto na fejsie, ma odpowiednią aplikację,
    o ile nie jest ona natywna z natury.

    > To jest bez sensu... Idea początkowa była inna. JoikuSpot miał działać
    > jak przeźroczysty router udostępniający internet na iPhone czy laptopa
    > i jako takie rozwiązanie po prostu nie sprawdził się. To jest zabawka i tyle.

    Innym działa, to że w Mexico City są problemy z ichnim opem i kulawym edgem nie
    stawia pod znakiem zapytania aplikacji służącej z powodzeniem tysiącom.

    > Podstawową funkcją JoikuSpot jest właśnie funkcja routera wifi.
    > Nie spełnia on tej funkcji dobrze z dwu powodów:

    Pierwszym powodem jest lokalizacja telefonu : Mexico. Przy cyrkach z rejestracją
    prepaida, peselami, imeiami itp nie dziwota, że Rząd przekierowuje połączenie i
    zapuszcza jakieś śmieci przy okazji. Pełna inwigilacja. Drugi powód jak wyżej.

  • 17. Data: 2011-08-23 12:15:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@s...pl> wrote in message news:j2vjel$7aj$1@news.onet.pl...

> [...]
    > z tego wynikającym. Skoro to nie był problem - po co się tak rozpisałeś. A
    > jeśli zależało Ci na szybkiej wysyłce, trzeba było wysłać te pliki z

    Obawiam się, że Ty wciąż nie rozumiesz, że cała idea polegać miała
    na wysyłaniu tych plików z iPhone przez przeźroczysty router wifi Joiku.

    > Po co dodajesz kolejną filozofię do poprzedniego postu?
    > Mowa była o dwóch prostych plikach nie powiązanych z niczym.

    Ja wiem o czym była mowa bo ja tam byłem i wysyłałem.
    Ty się tylko domyślałeś z braku danych że pliki były niepowiązane.
    Ja tego nie napisałem.

    > Wyobraź sobie, że ktoś kto ma Nokię i konto na fejsie, ma odpowiednią
    > aplikację, o ile nie jest ona natywna z natury.

    Ale nie o to od początku chodzi aby dublować funkcjonalność iPhone
    na Nokii z malutkim dupianym ekranikiem i klawiaturą numeryczną
    tylko o to aby używać iPhona a Nokia miała mu zapewnić dostęp do neta.
    Czy to naprawdę przerasta Twoje możliwości percepcyjne?

    > Innym działa, to że w Mexico City są problemy z ichnim opem i kulawym
    > edgem nie stawia pod znakiem zapytania aplikacji służącej z powodzeniem
    > tysiącom.

    Znowu sobie dopowiadasz coś co nie było napisane. Nie byłem w Mexico City.
    Wcale nie wiemy że służy z powodzeniem tysiącom - to tylko Twoja fantazja.

> [...]
    > rejestracją prepaida, peselami, imeiami itp nie dziwota, że Rząd
    > przekierowuje połączenie i zapuszcza jakieś śmieci przy okazji. Pełna

    Rząd przekierowuje 192.168.2.1 na stronę główną joikuspot.com ? :-)

    > Drugi powód jak wyżej.

    Drugi powód jak co wyżej? Dobra. Widzę że nie rozumiesz o czym piszę.