  • 1. Data: 2010-08-18 12:19:10
    Temat: Rozważanie dodatkowej pracy
    Od: "romseb" <r...@w...pl>

    Witam

    Chciałem znać wasze zdanie w następującej sprawie, może łatwiej mi będzie
    podjąć decyzję.

    Rozważam mianowicie znalezienie dodatkowego źródła zarobku. Chciałbym zamieścić
    ogłoszenie, że chętnie podejmę się zrobienia strony www+css+php+mysql. Mam
    następujące
    wątpliwości:

    Nie mam firmy - nie wystawię faktury vat

    Potrzeba mi przede wszystkim praktyki, rzadko się trafia okazja stworzenia
    strony. Znacznie lepiej znam teorię i sposoby osiągania określonych efektów

    W przypadku, kiedy potencjalny zleceniodawca jest na drugim końcu polski, nie
    mam możliwości spotkać się w cztery oczy i uzgodnić projekt.

    Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Na razie jest we mnie dużo dobrych chęci, i
    brak zdecydowania

    rOMSEB

  • 2. Data: 2010-08-18 12:25:40
    Temat: Re: Rozważanie dodatkowej pracy
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2010-08-18 14:19, romseb pisze:
> [...]
    > mam możliwości spotkać się w cztery oczy i uzgodnić projekt.
    >
    > Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Na razie jest we mnie dużo dobrych chęci, i

    Pracuj na zlecenia (umowa o dzieło) dla firm które zajmują się tym
    zawodowo i zdobywaj doświadczenie. Jak poczujesz się na tyle mocny to
    załóż DG i świadcz takie usługi bezpośrednio.

    --
    Strony internetowe, sklepy internetowe.
    Pozycjonowanie i optymalizacja.