  • 1. Data: 2010-08-15 18:36:07
    Temat: formularz kontaktowy
    Od: "Leon " <m...@W...gazeta.pl>

    http://www.dustindiaz.com/ajax-contact-form/ - taki zestawik

    Testowo jest tataj - http://lonca.pl/kontakt.htm

    Proszę nie komentować wyglądu - ten plik kontakt.htm będzie śmigał pod innym
    cssem

    Pojawia się komunikat o wyslaniu majla, ale ten nie dociera ani do mnie, ani
    na adres nadawcy (jesli ten zaznaczył taką opcję).

    Gdzie może byc kłopot?

  • 2. Data: 2010-08-15 18:45:44
    Temat: Re: formularz kontaktowy
    Od: S <a...@a...abc>

    Dnia Sun, 15 Aug 2010 18:36:07 +0000 (UTC), Leon napisał(a):

    > Pojawia się komunikat o wyslaniu majla, ale ten nie dociera ani do mnie, ani
    > na adres nadawcy (jesli ten zaznaczył taką opcję).
    >
    > Gdzie może byc kłopot?

    Ja to bym podejrzewal, że skoro mail nie dociera, to prawdopodobnie wcale
    nie został wysłany. Pomogłem?

  • 3. Data: 2010-08-16 18:27:24
    Od: "Leon " <m...@N...gazeta.pl>

    > ...skoro mail nie dociera, to prawdopodobnie wcale
    > nie został wysłany
    opcja 1: został wysłany, ale nie dociera, bo na docelowym serwerze śmiga jakiś
    antyspam - oczywiście spróbowałem działanie skryptu na kilku kontach, więc
    można z dużym prawdopodobieństwem założyć, że ta opcja odpada
    opcja 2: nie został wysłany, mimo komunikatu z podziękowaniem
    Przyjmuje, że to opcja 2.

    Pytanie dlaczego nie wysyła?

    > Pomogłem?
    Nic, a nic.
    Pzdr

  • 4. Data: 2010-08-17 12:26:54
    Od: "lukawar" <lukawar_gorilla_op.pl>

> [...]
    > ani
    > na adres nadawcy (jesli ten zaznaczył taką opcję).

    Wyślij najpierw maila z poziomu pehapa metodą mail(), może problemem jest
    serwer smtp, jak dojdzie, to wtedy szukaj błędu w kodzie.

    pozdr