  • 21. Data: 2011-03-03 17:04:05
    Temat: Re: Rozpoznawanie znaków drogowych.
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Ciekawe jak sobie to radzi jak słońce mocno świeci w kamerę, lub też
    > jest ciemno.

    dokladnie, tam jest jasno, nie trzesie bo droga nowa i znaki nie sa
    zdewastowane ;)

    Placic za taki bajer - kretynizm. Co sie dzieje jak znak odwolujacy zakaz nie
    istnieje (bo ktos go ukradl)? Niektore znaki odwoluje skrzyzowanie - to cos
    widzi skrzyzowanie i odwola odpowiedni znak?

  • 22. Data: 2011-03-03 17:06:13
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Sprawdzajac, czy jest tam droga w bok?

    A jak droba w bok to parking , tu juz mozemy sypac dodatkowe klody. Na filmie
    znaki czyste, u nas czesto sa pomazane przez debili i to czarnym :/

  • 23. Data: 2011-03-03 17:11:31
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-03 16:12, Marcin Kiciński pisze:

    > Znasz takie przypadki? Bo ja w takiej sytuacji zawsze widziałem
    > dodatkowe ograniczenie do 50, a nie domyślne odwołanie 80 przez
    > skrzyżowanie.

    Zapraszam do Krakowa.

  • 24. Data: 2011-03-03 17:38:05
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    neoniusz wrote:

    > Zapraszam do Krakowa.

    Gdzie?

  • 25. Data: 2011-03-03 19:06:59
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 03 Mar 2011 14:06:57 +0000, Kamil napisał(a):

    > Sprawdzajac, czy jest tam droga w bok?

    Zgodna z PoRD z dokładnością do długości i typu nawierzchni? :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 26. Data: 2011-03-03 19:09:06
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 03/03/2011 18:06, Borys Pogoreło wrote:

    > Zgodna z PoRD z dokładnością do długości i typu nawierzchni? :)

    A to juz pretensje do polski, ze ma idiotycznie rozwiazane oznakowanie. :)

    Kamil

  • 27. Data: 2011-03-04 14:25:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 3 Mar 2011 19:06:59 +0100, w <tbb8hqf4316y$.1pp5cdhqo6fu6.dlg@40tude.net>,
    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> napisał(-a):

    > Zgodna z PoRD z dokładnością do długości i typu nawierzchni? :)

    Generalnie to nawigacje mają wbudowane mapy dróg, więc nie ma co "skanować"
    drogi, chyba że to jakaś inna navi ;).

  • 28. Data: 2011-03-04 16:35:44
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 04 Mar 2011 14:25:51 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    > Generalnie to nawigacje mają wbudowane mapy dróg, więc nie ma co "skanować"
    > drogi, chyba że to jakaś inna navi ;).

    Ogólnie to tak, ale mapy mają błędy, i to często. Przed Policją raczej nie
    przejdzie tłumaczenie "ale samochód myślał, że to jest skrzyżowanie" ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl