  • From: "zabel" <r...@z...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Rozgaleznik PS a USB - problem
    Date: Fri, 2 Jan 2009 23:22:24 +0100

    Chcąc przedłużyć sobie kable od myszki i klawiatury (obie na PS) kupiłem
    rozgałęźnik PS-->USB
    do tego oddzielnie dokupiłem przedłużacz USB dlugosc 1.8m a wszystko po to,
    zeby miec puszczony na srodku pokoju tylko jeden kabel zamiast dwoch :)
    niestety po podlączeniu wszystkiego razem (Win XP) klawiatura i myszka nie
    działają
    natomiast kiedy polacze klawiature i myszkę pod rozgaleznik, i ten
    bezposrednio do kompa przez USB, to wszystko śmiga pięknie
    sam przedluzacz USB tez dziala

    i teraz tak:
    na opakowaniu rozgaleznika PS-->USB nie widze zadnej informacji zeby byl USB
    2.0
    a przedluzacz USB jest 2.0
    czy to sie ze sobą gryzie, i dlatego nie działa jedno z drugim?
    pytam Was, bo już sam nie wiem o co chodzi...

    Raist