  • 21. Data: 2010-08-27 12:37:51
    Temat: Re: Rozgałęzienie sygnału TV-SAT
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:i58aru$bro$1@news.onet.pl...

    > po co 2 kable?

    Ale które?

  • 22. Data: 2010-08-27 12:40:01
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-08-27 14:37, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ale które?

    sieciowe

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 23. Data: 2010-08-27 12:42:26
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    > Ale które?
    Pewnie ethernet.

  • 24. Data: 2010-08-27 12:45:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > sieciowe

    Sam pisałeś ze jeden do splittera (lub telefonu).
    No a drugi do sieci.
    A jak masz telewizję od TP, to jeden do liveboxa - wyjścia tv, a drugi do
    netu ogólnego.

  • 25. Data: 2010-08-27 12:46:31
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-08-27 14:45, Cavallino pisze:
    > Sam pisałeś ze jeden do splittera (lub telefonu).
    > No a drugi do sieci.
    > A jak masz telewizję od TP, to jeden do liveboxa - wyjścia tv, a drugi
    > do netu ogólnego.

    pisałem o gnieździe, że podwójne - ale kabel wystarczy jeden

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 26. Data: 2010-08-27 12:56:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > pisałem o gnieździe, że podwójne - ale kabel wystarczy jeden

    Jak cudem?
    Skoro do liveboxa mają iść dwa różne sygnały ethernet, to wystarczy jeden
    kabel?

  • 27. Data: 2010-08-27 15:09:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 27.08.2010 14:56, Cavallino pisze:
    > Jak cudem?
    > Skoro do liveboxa mają iść dwa różne sygnały ethernet, to wystarczy
    > jeden kabel?

    tak. powinieneś wiedzieć ile par jest wykorzystanych przy 100Mbit.
    po drugi nikt o zdrowych zmysłach nie bierze tej tv (tp sa)
    na poważnie. po drugie trzeba chyba być skazanym
    na liveboxa - cud techniki.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 28. Data: 2010-08-27 15:17:18
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Jak cudem?
    > Skoro do liveboxa mają iść dwa różne sygnały ethernet, to wystarczy
    > jeden kabel?

    tak. powinieneś wiedzieć ile par jest wykorzystanych przy 100Mbit.
    po drugie nikt o zdrowych zmysłach nie bierze tej tv (tp sa)
    na poważnie. po trzecie trzeba chyba być skazanym
    na liveboxa - cud techniki.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 29. Data: 2010-08-27 15:25:46
    Od: Mark <...@o...pl>

    Dnia Fri, 27 Aug 2010 14:40:01 +0200, pawell32 napisał(a):

    > sieciowe

    Jak zastosujesz rozwiazanie AMP Netconnect, to na jednym kablu puscisz i
    dwie sieciowki, i tv. Na kablu AMPa oczywiscie, zaklada sie specjalne
    gniazda. Jest z tym wiecej zabawy - kabel jest cholernie gruby i sztywny (
    do TV najlepiej kat 7 , ekranowany, a do montazy wskazane jest specjalne
    narzedzie. Za to pozniej cholernie uniwersalne - zmieniasz tylko wkladki na
    koncowkach w zaleznosci co chcesz miec.

    Natomiast wykorzystanie zwyklej skretki - pojedynczej na dwa gniazda - ja
    bym sie jednak w to nie bawil
    Raz, ze ogranicza sie tym automatycznie do kat. 5 - bo ona wykorzystuje
    tylko 2 pary w skretce, kat 6 OIDP juz korzysta w wszystkich 8 kabelkow,
    dwa, ze ogranicza sobie transfer w sieci. A jak ma byc przyszlosciowe, to po
    co?

    --
    Mark

  • 30. Data: 2010-08-27 15:35:02
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

> [...]
    > tylko 2 pary w skretce, kat 6 OIDP juz korzysta w
    > wszystkich 8 kabelkow,
    > dwa, ze ogranicza sobie transfer w sieci.

    Następny onanista sprzętowy ;-)))). Fakt, ograniczenie że
    szok, do 100 (a w praktyce do jakichś 70-80) Mbps :-))).
    Normalnie zasnąć można ściągając np. film ;-).

    > A jak ma byc przyszlosciowe, to po co?

    Jak ma być przyszłościowe to lepiej od razu położyć po dwa
    światłowody SM do każdego pokoju i po jednym do kibla,
    kuchni i łazienki ;-))). Wszak za parę lat w standardzie
    będą lodówki z portem SFP...
    Kurde, facet pyta co zrobić żeby w razie czego móc podłączyć
    satkę w drugim pokoju, a tu sypią propozycjami jak zrobić
    inteligentne mieszkanie ;-))))