  • 1. Data: 2010-05-10 10:36:17
    Temat: Rozdzielczosc - przyzwoita dla ambitnego amatora
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Witam :).

    Pytanie jak wyzej, gdyz w roznych miejscach rozne parametry napotykam ;)

  • 2. Data: 2010-05-10 10:55:48
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 5/10/2010 12:36 PM, romek76 pisze:

    > Pytanie jak wyzej, gdyz w roznych miejscach rozne parametry napotykam ;)

    8Mpx - przy czym odpowiedź jest równie precyzyjna jak określenie
    "ambitny amator" ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 3. Data: 2010-05-10 11:24:59
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 10.05.2010 12:36, romek76 wrote:
    > Witam :).
    >
    > Pytanie jak wyzej, gdyz w roznych miejscach rozne parametry napotykam ;)

    Nie ważne kim jest fotografujący, ważne jaki jest docelowy format
    prezentacji zdjęcia. Do miniaturek na www starczy i 0,5Mpix. Do
    powiększeń B1 potrzeba ponad 20Mpix, ale do billboardu wystarczy 12Mpix.
    Najgorsze są powiększenia w okolicach 50x70 cm, bo te ogląda się z
    bliska. Potem to już z górki. Zdjęcia 2x1 m nie ogląda się z 15 cm.

    wer

  • 4. Data: 2010-05-10 11:27:40
    Od: "Roman Cierlica" <r...@g...pl>

    Wole 6 mpx z lustrzanki oczywiście z dobrym szkłem
    niż 10 mpx z wypasionego kompakta

  • 5. Data: 2010-05-10 12:03:18
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Pytanie jak wyzej, gdyz w roznych miejscach rozne parametry napotykam ;)

    Od jakis 30 lpmm (MTF50) w gore.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    PS:
    Koledzy powyzej niewiedziec czemu zalozyli, ze idzie Ci o ilosc pikseli.
    Poza tym pytan nie zadaje sie w temacie... ale to juz drobiazg.

  • 6. Data: 2010-05-10 12:21:27
    Od: Ziemo <n...@e...com>

    romek76 pisze:

    > Pytanie jak wyzej, gdyz w roznych miejscach rozne parametry napotykam ;)

    LCD czy CRT?]

    --
    Ziemo

  • 7. Data: 2010-05-10 13:09:10
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Wszystko zależy od tego co się fotografuje i po co.
    Na przykład mi do fotografii "wakacyjnej" zupełnie wystarczy 6Mpix (300d).
    Ale już do ptasiej, z której robię odbitki A4 i większe, bardzo przydatne
    jest 21Mpix (5dII).

  • 8. Data: 2010-05-10 13:45:24
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > 8Mpx - przy czym odpowiedź jest równie precyzyjna jak określenie
    > "ambitny amator"  ;-)

    :)

  • 9. Data: 2010-05-10 13:50:37
    Od: r...@o...eu

    > Koledzy powyzej niewiedziec czemu zalozyli, ze idzie Ci o ilosc pikseli.
    > Poza tym pytan nie zadaje sie w temacie... ale to juz drobiazg.

    Nie ma pytania w temacie.

    POzdrawiam,

  • 10. Data: 2010-05-10 13:55:19
    Od: r...@o...eu