  • 31. Data: 2012-04-06 12:34:40
    Temat: Re: Rowerem po autostradzie
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-04-06 12:27, Jasio pisze:

    > won na Białoruś

    Ustępuje przed siła argumentu.

    Żegnam
    WW

  • 32. Data: 2012-04-06 13:04:47
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-04-05 15:21, to pisze:
    > Kiedy pisałem, że jako nastolatek jechałem rowerem 70 czy tam 80 km/h po
    > Puławskiej, to gremium PMS-owych trolli orzekło, że to niemożliwe. A
    > tymczasem...
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=ze9IOtK1-RU
    >
    > PS. Ale niedojdy go gonią, ciekawe, czy nasi by go dogonili.

    Pewnie co po niektórzy by go lekko bokiem i by powiedzieli że się sam
    otarł;/

    102 km/h o ile nie jest to droga usytuowana na zboczu górki to fake na
    100%, jeszcze jak by miał większy ten rower to mógł by mięć elektryczny
    wspomagacz a tak widać że to tradycyjny MTB.

  • 33. Data: 2012-04-06 13:17:17
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-04-05 20:44, Krzysiek Matyasik pisze:
    > PS. Oczywiście w zamian za taki zamordyzm proszę o sieć ekspresówek,
    > abym nie musiał telepać się cały dzień na koniec naszego niewielkiego
    > kraju.
    Nie ma sprawy, ale z ograniczeniem do 50km/h i fotoradarem co 5km, żebyś
    sobie krzywdy nie zrobił ;-)

    Maciek

  • 34. Data: 2012-04-06 15:05:02
    Od: Shadowchaser <s...@o...pl>

    On 4/5/2012 3:21 PM, to wrote:
> [...]
    > tymczasem...
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=ze9IOtK1-RU
    >
    > PS. Ale niedojdy go gonią, ciekawe, czy nasi by go dogonili.

    To moze zobacz making of:)
    http://vimeo.com/39813864

  • 35. Data: 2012-04-06 17:03:41
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    > Powinni go zastrzelić.
    > Słyszał sygnał, nie zatrzymał się - należy strzelać.

    wystarczy jakby go trącili w tylne koło

  • 36. Data: 2012-04-06 17:43:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    WW wrote:

    > To bez znaczenia dla sprawy. Policja, organ uprawniony, wydal
    > polecenie, a użytkownik, mimo, że miał taki obowiązek - zignorował
    > je i zaczął uciekać.
    >
    > Warto zauważyć, że o ile motocykl można jeszcze zidentyfikować po
    > tablicach i tą drogą znaleźć kierowcę, o tyle rower jest całkowicie
    > anonimowy.
    >
    > W którym przypadku zatem od policji jest wymagana wyższa skuteczność
    > zatrzymania?

    należy wezwać dyżurną dwójkę myśliwców i ostrzelać kwartał bombami helowymi.

  • 37. Data: 2012-04-06 18:38:30
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-04-05 21:51, Marek Dyjor pisze:

    > pewnie myślał, że to bandyci

    Całkiem możliwe. Byli przecież już tacy co ich Policja z bandziorem
    pomyliła, jeden nie żyje drugi inwalida. Świta?
    Podczas takich akcji adrenalina pompuje głowę i różne halucynacje są.

  • 38. Data: 2012-04-06 19:06:29
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 06 Apr 2012 15:05:02 +0200, Shadowchaser wrote:

    > To moze zobacz making of:)
    > http://vimeo.com/39813864

    Dokładnie :-)

    Rekord prędkości na klasycznym rowerze bez asysty to chyba coś około
    100km/h.
    A i tak pewnie był to rower torowy, a kolarz z głową poniżej tyłka.

    A nie że sobie gość w wyprostowanej pozycji na góralu pomyka :)

  • 39. Data: 2012-04-07 01:21:54
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "WW" <w...@v...pl> wrote in message news:jlmgb6$vf3$2@node2.news.atman.pl...
    > I to jest właśnie chore.

    z jakiego powodu?
    to ze ci sie cos wydaje wcale jeszcze nie oznacza ze tak jest

    policjanci mogli strzelac jezeli uznali ze maja do czynienia z
    osoba stwarzajaca zagrozenie dla ich zycia - takie zdaje sie bylo
    ich tlumaczenie w przytaczanej przez ciebie sytuacji

    przeczytaj podstawy prawne uzycia broni palnej przez policje
    i zobacz kiedy maja prawo ja stosowac

    masa czy rodzaj pojazdu nie maja tu zadnego znaczenia, liczy sie
    stwarzane przez 'podejrzanego' zagrozenia dla osob i mienia
    znacznej wartosci itd.

    uwazasz ze gdyby byl tam 13 latek na piechote i nie zatrzymalby
    sie po uslyszeniu sygnalu tez powinni go prewencyjnie odstrzelic?