  • 21. Data: 2012-04-05 23:01:23
    Temat: Re: Rowerem po autostradzie
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Jasio" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:jlktn0$n0k$2@node2.news.atman.pl...
    > nie. ludzi traktuje się w zależności od zagrożenia jakie stwarzają.
    > do terrorysty obwieszonego ładunkami będzie strzelało stu policjantów,
    > tak, żeby zabić zanim zdąży się wysadzić.
    > do dziecka, które rzuci papierek na ulicę nikt nie będzie strzelał. nikt
    > po za tobą.

    "poza" pisze się razem.
    analogicznie jak poza ciała, czyli ułożenie ciała.

    beieszpaetał?

  • 22. Data: 2012-04-06 03:12:49
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-04-05 23:01, vvvvvv pisze:
    > Użytkownik "Jasio" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    >

    > "poza" pisze się razem.
    > analogicznie jak poza ciała, czyli ułożenie ciała.
    >
    > beieszpaetał?

    faktycznie, to całkowicie zmienia sens mojej wypowiedzi.

  • 23. Data: 2012-04-06 09:15:35
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-04-05 21:59, Jasio pisze:

> [...]
    > tak, żeby zabić zanim zdąży się wysadzić.
    > do dziecka, które rzuci papierek na ulicę nikt nie będzie strzelał. nikt

    Nadal nic nie rozumiesz. Jak już napisałem: "Przepraszam, ale prościej
    już tego nie da się wytłumaczyć".

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 24. Data: 2012-04-06 09:21:02
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-04-05 21:27, M@T pisze:

    > Tyle, że motocyklista nie zatrzymał się przy (na?) blokadzie policyjnej.
    > Kilka radiowozów, "czarni" w kominiarach.
    > To nie była rutynowa kontrola drogowa.

    To bez znaczenia dla sprawy. Policja, organ uprawniony, wydal polecenie,
    a użytkownik, mimo, że miał taki obowiązek - zignorował je i zaczął
    uciekać.

    Warto zauważyć, że o ile motocykl można jeszcze zidentyfikować po
    tablicach i tą drogą znaleźć kierowcę, o tyle rower jest całkowicie
    anonimowy.

    W którym przypadku zatem od policji jest wymagana wyższa skuteczność
    zatrzymania?

  • 25. Data: 2012-04-06 11:47:57
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-04-06 09:21, WW pisze:
> [...]
    > anonimowy.
    >
    > W którym przypadku zatem od policji jest wymagana wyższa skuteczność

    w twoim chorym umyśle, to nie wiadomo.

    w rzeczywistości strzelanie do motocyklu jeszcze z jakimś trudem
    policjant uzasadni, ale za strzelanie do rowerzysty pójdzie siedzieć,
    jeśli na tym rowerze nie jechał bin laden.

  • 26. Data: 2012-04-06 12:06:45
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-04-05 16:36, Jasio pisze:

    > gdybyś debilu wiedział jaka będzie różnica w szkodach, kiedy rowerzysta
    > w kogoś wjedzie, a kiedy wjedzie motor, to byś zrozumiał czemu do
    > rowerzysty się nie strzela.

    No chyba na odwrót - postrzelony rowerzysta nie narobi wielu szkód, więc śmiało.
    Zdjęcie przez snajpera motocyklisty na szybkiej maszynie może być naprawdę groźne!!!

  • 27. Data: 2012-04-06 12:25:35
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-04-06 11:47, Jasio pisze:

    > w rzeczywistości strzelanie do motocyklu jeszcze z jakimś trudem
    > policjant uzasadni, ale za strzelanie do rowerzysty pójdzie siedzieć,

    I to jest właśnie chore.

  • 28. Data: 2012-04-06 12:27:25
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-04-06 12:25, WW pisze:

    > I to jest właśnie chore.
    >

    > Pozdrawiam
    > WW - zdeklarowany kapelusznik
    > Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

    won na Białoruś

  • 29. Data: 2012-04-06 12:28:59
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 05 Apr 2012 15:28:17 +0200, WW napisał(a):

    > Powinni go zastrzelić.
    > Słyszał sygnał, nie zatrzymał się - należy strzelać.

    Jeżeli bezpośrednio nie zagraża życiu policjanta to niestety ale strzelać
    nie wolno. Co innego Brudny Hary czy Nico Toscani oni są wyjęci spod prawa
    :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 30. Data: 2012-04-06 12:33:59
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-04-06 12:28, huri_khan pisze:

    > Jeżeli bezpośrednio nie zagraża życiu policjanta to niestety ale strzelać
    > nie wolno.

    Niestety :-( :-( :-(
    :-P