eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetRouter 2MB a wgrywanie wlasnego BIOSA z logowaniem pod Hot-Spot (autoryzacja na login i hasłoRouter 2MB a wgrywanie wlasnego BIOSA z logowaniem pod Hot-Spot (autoryzacja na login i hasło
  • Data: 2010-04-06 14:02:38
    Temat: Router 2MB a wgrywanie wlasnego BIOSA z logowaniem pod Hot-Spot (autoryzacja na login i hasło
    Od: "Milosz K." <n...@a...ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak w temacie. Jest taka opcja? Gdzieś tam coś czytałem na temat tego
    rodzaju rozwiązań, aczkolwiek z tego co mi wiadomo może mieć zastosowanie w
    routerach 4MB. System chodzi w 90% godzin pracy pod Windows, więc za bardzo
    nie mam ochoty szukać rozwiązań Linuxowych

    Pozdro, M.

    __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database
    4995 (20100402) __________

    http://www.eset.com