  • 11. Data: 2011-11-24 15:41:04
    Temat: Re: Rosyjska kompilacja
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-11-2011 15:20, to pisze:

    > Ech, a wystarczyłoby, gdyby założyli opony Dębica Frigo. Zdaniem
    > ekspertów z PMS są to najlepsze zimowe opony, a kto tak nie uważa ten ma
    > małego penisa!

    Otóż to. Chodzą pogłoski, że w przyszłym sezonie Kubica startuje na
    Dębicy D-124 - to opony dla prawdziwego twardziela!!!11

    --
    Paweł

  • 12. Data: 2011-11-24 15:42:22
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-24 15:23, to pisze:
    > begin AZ

    > Ciekawe pytanie! Może któryś z ekspertów przeprowadzi taki kreatywny
    > test? Najlepiej połączyć go z testem hamowania na śniegu bez ABS-u.

    Może uda się skrócić drogę hamowania na lodzie z obecnych 4m.

    A.

  • 13. Data: 2011-11-24 15:50:35
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    to waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    > begin AZ

    > Ciekawe pytanie! Może któryś z ekspertów przeprowadzi taki kreatywny
    > test? Najlepiej połączyć go z testem hamowania na śniegu bez ABS-u.

    lepiej napisz jak Ci się sprawują te Barum w Tico

  • 14. Data: 2011-11-24 15:57:11
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Przemysław Czaja

    > lepiej napisz jak Ci się sprawują te Barum w Tico

    Nie wiem, nie pożyczałeś mi ostatnio auta. :)

  • 15. Data: 2011-11-24 15:59:36
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Otóż to. Chodzą pogłoski, że w przyszłym sezonie Kubica startuje na
    > Dębicy D-124 - to opony dla prawdziwego twardziela!!!11

    To prawda, podobno był problem z niewystarczającą szerokością tego
    modelu, jednak udało się go kreatywnie rozwiązać montując po dwie opony
    na felgę.

  • 16. Data: 2011-11-24 15:59:57
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    to waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    > begin Przemysław Czaja

    > Nie wiem, nie pożyczałeś mi ostatnio auta. :)

    Pochwal się, bardzo bym chciał wiedzieć czym to jeździ to i jakich to
    super opon używa :)

  • 17. Data: 2011-11-24 16:03:47
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Przemysław Czaja

    > jakich to
    > super opon używa :)

    W jednym aucie CSC2 18" i Dunlop 3D 16", w drugim GY Vector 4Seasons 15".

  • 18. Data: 2011-11-24 16:13:17
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    to waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    > CSC2 18"

    Super - możesz gnać 210 w każdych warunkach pogodowych :)
    Mógłbyś jednak zrozumieć, że niektórzy nie potrzebują opon droższych niż
    auta które posiadają - zimą nie wybieram się w długie trasy, i Frigo
    spokojnie mi wystarcza do normalnej spokojnej jazdy, więc bądź tak miły
    i nie spuszczaj się już.

  • 19. Data: 2011-11-24 16:30:57
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Przemysław Czaja

    > Super - możesz gnać 210 w każdych warunkach pogodowych :)

    To nie są zimówki, poza tym nie są to opony uniwersalne.

    > Mógłbyś jednak
    > zrozumieć, że niektórzy nie potrzebują opon droższych niż auta które
    > posiadają - zimą nie wybieram się w długie trasy,

    Zupełnie mnie nie bawi, że ktoś ma Frigo w tanim aucie, bawi mnie
    natomiast, że niektórzy wciskają Frigo wszystkim i do każdego auta
    "udowadniając", że każdy, kto kupi coś lepszego (droższego) to debil.

    > i Frigo spokojnie mi
    > wystarcza do normalnej spokojnej jazdy

    Chyba, że zdarzy się awaryjne hamowanie i w coś przypieprzą.

    > więc bądź tak miły i nie
    > spuszczaj się już.

    Na ten temat lepiej porozmawiaj z seksuologiem!

  • 20. Data: 2011-11-24 17:24:49
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

> [...]

    > natomiast, że niektórzy wciskają Frigo wszystkim i do każdego auta
    > "udowadniając", że każdy, kto kupi coś lepszego (droższego) to

    Jak dotychczas tylko Ty próbujesz wyśmiewać się z Frigo. Nie
    zauważyłem, żeby ktoś wyśmiewał się z drogich opon

    > Chyba, że zdarzy się awaryjne hamowanie i w coś przypieprzą.

    Taaa jasne...megrim miał i super opony i super auto i mistrzowskie
    umiejętności i suchą drogę i słoneczny poranek i... zapier*olił w
    stojącą przeszkodę. A może na Frigo pomykał?