  • 671. Data: 2014-12-16 11:46:37
    Temat: Re: Rondoprostowacz .... turbinowe.
    Od: k...@g...com

    > pokaż jak przejechać naokoło rondo turninowe bez zmiany pasa
    > dla ułatwienia przykład
    > http://u.42.pl/53HO
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Najpierw Ty pokaż jak je objechać po pasie zewnętrznym.

  • 672. Data: 2014-12-16 12:06:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 16 Dec 2014 10:32:27 +0000 (UTC), masti

    > pokaż jak przejechać naokoło rondo turninowe
    > bez zmiany pasa dla ułatwienia przykład

    Nie da się go objechać zgodnie z przepisami (tak samo jak każdego innego
    skrzyżowania okrężnego). Dlatego rondo turbinowe jest właśnie względnie
    idioto i rondoprostowaczo-odporne. Ale widać i tak nie przed wszystkimi
    trollami drogowami potrafi siebie i innych kierowców obronić.

    --
    Pozdor Myjk

  • 673. Data: 2014-12-16 12:14:23
    Temat: Re: Rondo ...
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 16 Dec 2014 09:52:00 +0100, szerszen

    > Takie same jak gdzie indziej, pierwszeństwo ma ten który jedzie swoim
    > pasem, a ustąpić ma ten, co ten pas zmienia. Proste i nieskomplikowane.

    Ale zanim dojdzie do elementu pt. pierwszeństwo przy zmianie pasa (bo ten
    element oczywiście występjuje tak samo jak na każdym innym skrzyżowaniu w
    stosunku do pojazdów poruszających się z tego samego kierunku), wcześniej
    występują jeszcze inne przepisy. Tj. właśnie zajęcie odpowiedniego pasa w
    zależności od kierunku ruchu, a jeśli ruch odbywa się z innego kierunku w
    stosunku do pojazdu znajdującego się na skrzyżowaniu będącego w trakcie
    swojego manewru, także znaki przed skrzyżowaniem -- konkretnie piję
    oczywiście do A-7 (dodatkowo uszczegółowionego w połączeniu z C-12).

    --
    Pozdor Myjk

  • 674. Data: 2014-12-16 12:47:48
    Temat: Re: Rondo .. zamiar skrętu.
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Myjk wydumał(a) w news:5m2ekjz3wf1n.dlg@myjk.org :

    > Jazda "wokół ronda" to jest część manewru zmiany kierunku (lub nie, jeśli
    > jedziesz prosto przez skrzyżowanie). Więc sam zjazd NIE JEST zmianą
    > kierunku.

    Drogi łamaczu przepisów i niestosujący sie do znaku NAKAZU!!! C-12, PROSTOWACZU RONDA
    :) Uwaga, specjalnie dla ciebie "CYTAT znaku C-12":

    http://nauka.osk24h.pl/prd,znaki-drogowe,nakazu,c-12
    "Znak nakazuje kierującemu jazdę dookoła wyspy lub placu w kierunku wskazanym na
    znaku (skrzyżowanie o ruchu okrężnym).

    Każda zmiana tego kierunku, który OBOWIĄZUJE zgodnie ze znakiem C-12 musi byc
    sygnalizowana i traktowana jako ZMIANA KIERUNKU!

    I wdupie maja twoje miski w tej definicji :)

    > Przestań przynudzać. Tam nie ma żadnej dorgi jednokierunkowej..

    To wskaż na rondzie inny kierunek niż JEDEN, jesli potrafisz :) Nie potrafisz... ale
    brednie pisać potrafisz :D Ciekawe.
    [...]

    > No przecież stosuję, tak samo jak na każdym innym skrzyżowaniu.

    Łżesz jak pies :] Skoro znak C-12 wyraźnie NAKAZUJE jazdę dookoła, to każdy zjazd z
    ronda jest ZMIANĄ KIERUNKU z "dookoła" na inny. Zapamietaj to na całe zycie...albo
    przedstaw ZAPIS/PRZEPIS/PRAWO, które jest przeciwne znakowi C-12. Nie ma? Czyli znów
    brednie :)

    > Różnica

    Srica :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 675. Data: 2014-12-16 12:49:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Myjk wrote:

    > Tue, 16 Dec 2014 10:32:27 +0000 (UTC), masti

    > Nie da się go objechać zgodnie z przepisami (tak samo jak każdego innego
    > skrzyżowania okrężnego).

    i znowu pieprzysz nie odróżniając zwykłego od turbinowego.
    Pokazesz wreszcie ten przepis zabraniający objechania zwykłego?

  • 676. Data: 2014-12-16 12:50:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Najpierw Ty pokaż jak je objechać po pasie zewnętrznym.

    czytasz na co odpisujesz?

  • 677. Data: 2014-12-16 13:01:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 16 Dec 2014 10:32:27 +0000 (UTC), masti

    > pokaż jak przejechać naokoło rondo turninowe bez zmiany pasa
    > dla ułatwienia przykład
    > http://u.42.pl/53HO

    Aha, a dla takich trolli drogowych jak ty, co mają problem z kierunkami na
    skrzyżowaniach, drogowcy wydają NASZĄ kasę na znaki kierunkowe przed
    skrzyżowaniami https://goo.gl/maps/Al4Vq żeby trolle wiedziały w jakich
    kierunkach mogą jechać, z którego pasa i że na skrzyżowaniu jest skręt w
    prawo (na Gdańsk), jazda prosto (na lotnisko) i skręt w lewo. Względnie
    zawrócenie, ale za cholerę nie da się go objechać *zgodnie* z *przepisami*
    (choć faktycznie można, bo przecież linii ciągłej tam nie postawią dla
    baranów, bo inni by nie przejechali), co też pośrednio pokazuje graficznie
    znak.

    --
    Pozdor Myjk

  • 678. Data: 2014-12-16 13:04:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 16 Dec 2014 11:49:30 +0000 (UTC), masti

    > i znowu pieprzysz nie odróżniając zwykłego od turbinowego.

    Sam jesteś pikantny. Skrzyżowanie to skrzyżowanie.
    Zasady ogólne ruchu po nich są TAKIE SAME, trollu drogowy.

    > Pokazesz wreszcie ten przepis zabraniający objechania zwykłego?

    Nie ma przepisu zabraniającego jak idiota kręcić się po skrzyżowaniu,
    ignorancie. Możesz się więc nie krępować i robić dalej burdel na drodze.

    --
    Pozdor Myjk

  • 679. Data: 2014-12-16 13:23:58
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Myjk wydumał(a) w news:1elwztxuqvc7c$.dlg@myjk.org :
    [...]
    > Nie ma przepisu zabraniającego jak idiota kręcić się po skrzyżowaniu,
    > ignorancie. Możesz się więc nie krępować i robić dalej burdel na drodze.

    Ale jest przepis, który wyraźnie mówi, że zmieniając KIERUNEK jazdy, należy USTĄPIĆ
    pierwszeństwa pojazdom poruszajacym się w NAKAZANYM ZNAKIEM kierunku a nie WYMUSZAĆ
    sobie PIERWSZEŃSTWO, "prostując rondo" i lekceważąc sobie znak C-12.

    MORDERCO!:)

    Ty jesteś prostowaczem ruchu okręznego (C-12) Trollu!!! :D

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 680. Data: 2014-12-16 14:46:37
    Od: "MichaelDataR" <s...@o...com>

    k...@g...com wydumał(a) w
    ps.com :
    > Jedna z ważnych zasad poruszania się po rondzie, bez względu na jego
    > nazwę, jest zasada nie objeżdżania każdego ronda po zewnętrznym pasie.

    Kłamiesz. Taka zasada NIE ISTNIEJE w przepisach, nawet wymyślonych przez "Myjka"
    (buehehehe) szczegółowych :D

    > Zgodnie z tą zasadą najpierw policjanci z artykułu zaproponowali mandat
    > temu co objeżdżał. Ten się nie zgodził i sprawa trafiła do sądu. Sąd
    > powołał biegłego który również stwierdził że jest wina tego co objeżdżał.
    > To ja mam rację a Ty pierdolisz jak potłuczony. I jeszcze dajesz w linku
    > przykład ze to ja mam rację.

    Widzisz, pierdolisz jak potłuczony i to sie zgadza to pierdolenie :) Nie doczytałeś
    artykułu i cały wątek udowadniasz swoją głupiznę...a ja i inni to czytają :)

    Sąd, policjanci i biegły, próbowali udowodnic nie jazdę po zewnetrznym pasie lecz
    WJAZD na rondo (zupełnie inny aspekt). Według nich, wjeżdżający na rondo WYMUSIŁ
    pierwszenstwo, nie stosujac się do A-7.[kropka]

    Poniekad mogą mieć rację, bo omawiane rondo NIE POSIADA znaków poziomych (linie
    zamazane) i sąd prawdopodobnie przyjmuje się że jest to JEDNA JEZDNIA/pas ruchu.
    http://i.iplsc.com/bmw-jechalo-jak-vw-a-mitsubishi-j
    ak-maluch-fot-google-earth/000384K1SMQV67J5-C116-F4.
    jpg

    Jednakowoż wjeżdżający na rondo nie spowodował ZMIANY KIERUNKU jazdy dla pojazdu
    poruszajacego się po rondzie. Ten pojazd go WYPRZEDZIŁ i zmieniając KIERUNEK jazdy
    spowodował kolizję ale tego sąd już nie omawia, cały czas dopatruje się u "sprawcy"
    nieustapienia pierwszenstwa dla pojazdu będacego na rondzie(A-7). Nie wiem tylko,
    dlaczego (brak szczegółów) jesli omawiamy JUŻ TERAZ znak OSTRZEGAWCZY (wazne słowo,
    znaki ZAKAZU/NAKAZU/OSTRZGAWCZE) A-7 którego DEFINICJA brzmi:

    http://www.v10.pl/prawo/Znaki,drogowe,ostrzegawcze,1
    16.html

    "Ostrzega o skrzyżowaniu z drogą z pierwszeństwem. Znak A-7 znajdujący się w obrębie
    skrzyżowania dotyczy tylko najbliższej jezdni, przed którą został umieszczony."
    Czyli nie dotyczy DALEJ.

    ...ale http://pl.wikipedia.org/wiki/Ruch_drogowy

    "Dwaj uczestnicy ruchu nie mogą jechać jednocześnie jeśli ich tory jazdy się
    przecinają. Zasady pierwszeństwa decydują o tym, kto może kontynuować jazdę, a kto
    musi czekać.

    Czyli w momencie samej kolizji obowiazuje już art 22/2 gdzie jeśli została dokonana
    ZMIANA KIERUNKU JAZDY, wymuszona znakiem C-12 to zmieniajacy kierunek jazdy z
    "dookoła" NIE MA PIERWSZEŃSTWA!
    Ustąpienie pierwszeństwa to powstrzymanie się od ruchu, jeżeli ruch mógłby zmusić
    innego kierującego do zmiany kierunku lub pasa ruchu albo istotnej zmiany
    prędkości...

    ...co w omawianym przypadku nie nastąpiło...chociaż sąd, policja jak i biegły, moga
    mieć zdanie, ze jesli jest to JEDEN PAS RUCHU, to pojazd bedący na rondzie, gdyby nie
    dokonał manewru WYPRZEDZANIA, musiał by zwolnić, pytanie czy ISTOTNIE?

    Sumując, nadal pierdolisz bzdury (stosownie do obowiazujacych przepisów) i znaaacznie
    odbiegłeś od omawianego przypadku...w mgłę bredni :)

    Rozumiesz już swoją głupotę? Jasniej sie chyba nie da. Nie wiem jak skończy sie
    odwołanie 'studenta' który w/g sadu nie zastosował się do A-7 ale widać trafił na
    "rondoprostowacza", który sobie "wymyslił" że ma prawo zmienić kierunek z
    obowiazujacego RUCHU OKRĘŻNEGO i wymusić pierwszeństwo.
    --
    Wynij to, jesli nie, toś burak :)