  • 241. Data: 2014-06-03 11:47:44
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 30 May 2014 20:37:36 +0200, PlaMa

    > Wiemy Myjkyu, wiemy.

    To się miziajcie dalej.

    > Nikt Cię nie rozumie, wszyscy są głupi i Ci zazdroszczą.

    Ależ rozumie mnie wielu, i sam fakt że tobie się wydaje że ja jestem "sam"
    niczego nie zmienia.

    > Otaczają Cię sami szaleńcy i furiaci... taaaaaakkk... ciiii

    Szaleńców i frustratów jest mniej niż sugerujesz, aczkolwiek zdarzają się
    niestety i trzeba z tym sobie jakoś radzić. :>

    > Chłopie naucz się trochę rozwijać swoje myśli i najlepiej w bardziej
    > klarownej formie, bo te Twoje skróty myślowe totalnie niezrozumiałe są.

    Są zrozumiałe, wystarczy trochę pomyśleć i przeanalizować zamiast tylko
    pyszczyć. Zatem, czego nie rozumiesz w powyższej wypowiedzi? Ja taką
    sytuację tłumaczyłem, z tego co pamiętam, w poprzednim wątku -- z rysunkami
    nawet. Tylko to na nic, bo nadal niektórzy nie dopuszczają do siebie paru
    podstawowych faktów dostępnych w przepisach, w zamian tworząc swoje, nowe.

    --
    Pozdor Myjk

  • 242. Data: 2014-06-03 11:47:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 03 Jun 2014 11:45:26 +0200 osobnik zwany Myjk napisał:

    > Fri, 30 May 2014 12:16:42 +0000 (UTC), masti

    > Na podstawie samego kierunkowskazu chcesz budować teorię ruchu po
    > skrzyżowaniu?

    ale odpowiesz czy skręcasz czy nie?

    >Gotfryd zaznaczył, co jest wiadome od początku, że w
    > przypadku ronda KW nakazuje użyć prawego kierunku przy "wyjeździe". Ale
    > to nie jest potwierdzenie tego, że tam jest automatycznie skręt w prawo.

    na zwykłym rondzie?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 243. Data: 2014-06-03 11:51:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 01 Jun 2014 21:45:45 +0200, LEPEK

    > Próbuję ci wskazać sprzeczności w twoim toku myślenia.

    Ja Ci wykazuję natomiast, że Ty popełniasz błąd w swoim toku myślenia
    porównując dwie różne sytuacje, które się porównać nie dają.

    > OK. No to jest jasne.

    Cieszę się.

    > I tak samo odnosi się to to "źródłowej" sytuacji:

    Tu już się nie cieszę, bo porównujesz dwie różne sytuacje i na podstawie
    tych dwóch różnych sytuacji próbujesz wyciągnąć wspólny mianownik. Tak się
    nie da. Twój "analogiczny" przykład spełnia warunek przejazdu
    bezkolizyjnego, a pierwotny przypadek tego warunku nie spełnia. Dlaczego
    zatem to porównujesz?

    > jeden jest na zewnętrznym, to drugi nie może w niego wjechać.
    > I kolejność wjazdu na rondo nie ma tu żadnego znaczenia.

    Ma to ogromne znaczenie, nie tylko w rozpatrywaniu winy za kolizję, ale
    także przy teorii samego ruchu, tj. kto gdzie jedzie, z którego pasa itd. O
    ile jazda (choćby niezgodna z przepisami) wiele wybacza, tak przy kolizji
    nie ma zmiłuj i bierze się wszystkie fakty pod uwagę.

    > Porównujesz innych do stylu Macierewicza, a sam wymyśliłeś sobie pewną
    > teorię (że będąc na zewnętrznym pasie trzeba zjechać najbliższym
    > zjazdem)

    Kłamiesz. :P Nic takiego nie stwierdziłem. Wg przepisów ogólnych z prawego
    pasa (jeśli znaki tego nie zabraniają) możesz pojechać prosto lub w prawo.
    Więc minimum dwa zjazdy można pokonać.

    > i nazywasz wszystkich, którzy się z tym nie zgadzają wymyśl(o)nym
    > określeniem, które ma za zadanie ich negatywnie określić,
    > co do stylu p. Antoniego jest wielce podobne ;)

    Stosuję to porównanie ponieważ Macierewicz stał się synonimem dla człowieka
    który próbuje udowadniać swoje racje na podstawie przykładów zupełnie
    nieadekwatnych do omawianego tematu. Tylko tyle.

    --
    Pozdor Myjk

  • 244. Data: 2014-06-03 11:54:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 30 May 2014 21:26:09 +0200, PlaMa

    > Sam przyznałeś, ze art. 22 ust. 4 obowiązuje na soro,
    > więc kto tu jeździ niezgodnie z przepisami?

    Pisałem o Art. 22., a w tym konkretnym wypadku, jak wynikało z kontekstu,
    chodziło o punkt 2. a nie 4. Więc nie wmawiaj mi znowu tego co ci się
    ubzdura. W sumie szczęście w nieszczęściu, że nie odpaliłeś w tym wypadku o
    Art. 22.6.2. :>

    > piszesz - zdarza się, że na turbinie ktoś z zewnętrznego pasa chce
    > krążyć dalej rondem; ja odpisuję - niemożliwe,

    Niemożliwe powiadasz? Widziałem tak jadących.
    To co mi tu wmawiasz, że niemożliwe...

    > znaki poziome wszystko i ładnie tam tłumaczą,

    Ja twierdzę natomiast, że znaki (linie i strzałki) tylko rozwiewają
    wszelkie wątpliwości, bo tak samo sprawnie można przejechać opierając się
    na przepisach ogólnych. Nie zawsze -- bo często znaki modyfikują znacznie
    przepisy ogólne (w końcu po to m.in. są) -- ale w części przypadków
    powielają tylko to co mówią przepisy ogólne. Ale co ważniejsze w tej
    kwestii, brak strzałek i linii ciągłych nie wyłącza nagle przepisów
    ogólnych, co np. u ciebie i szerszenia jest dosyć pospolite.

    > ripostujesz - nie potrafisz przeczytać co do ciebie piszę.

    No, nie potrafisz. Inaczej rozumiałbyś, że przecięcie linii ciągłej czy
    niezastosowanie się do strzałki kierunkowej to identyczne złamanie prawa
    jak złamanie przepisu ogólnego, w tym wypadku Art. 22. (konrektnie 2. --
    dopisuję jak krowie na rowie, żebyś nie musiał wysilać głowy i sobie tego
    faktu wyciągać z kontekstu dyskusji). Więc pytam ponownie, jaka jest
    różnica pomiędzy złamaniem znaku poziomego a złamaniem przepisu ogólnego i
    przez to złamanie przepisu wprowadzanie punktu kolizyjnego tam gdzie go być
    nie powinno?

    Kłamiesz. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 245. Data: 2014-06-03 12:09:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 3 Jun 2014 09:47:57 +0000 (UTC), masti

    > ale odpowiesz czy skręcasz czy nie?

    Odpowiedziałem. Używam kierunkowskazu w zależności od sytuacji. Zaprzeczam
    zdecydowanie, że kierunkowskaz jest potwierdzeniem występowania skrętu w
    PRAWO na zjeździe z -- bo nie jest.

    > na zwykłym rondzie?

    Zwłaszcza na zwykłym (tj. z ciasnym łukiem).

    --
    Pozdor Myjk

  • 246. Data: 2014-06-03 12:23:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 03 Jun 2014 12:09:44 +0200 osobnik zwany Myjk napisał:

> [...]
    > Zaprzeczam zdecydowanie, że kierunkowskaz jest potwierdzeniem
    > występowania skrętu w PRAWO na zjeździe z -- bo nie jest.

    się uparłeś z tym kierunkowskazem. Skręcasz czy nie?

  • 247. Data: 2014-06-03 12:27:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 27 May 2014 13:04:32 +0200, w <1d64u2ma9lpjy$.dlg@myjk.org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > więc jezdni (całej obwiedni). Jeśli BMW było w tym obszarze gdy Mitsubishi
    > dopiero zamierzało ten obszar zająć i doszło do kolizji w tym obszarze (a
    > przecież doszło)

    To doszło przy zjeździe czy przy wjeździe?
    Z artykułu i zdjęć wynika, że przy zjeździe.

  • 248. Data: 2014-06-03 12:29:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 27 May 2014 14:41:30 +0200, w <ozjof52a3p5p$.dlg@myjk.org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Ale Mitsubishi poruszało się z innego kierunku, w innym
    > kierunku i było PODPORZĄDKOWANE na tej jezdni -- o czym stanowi znak A-7
    > przed skrzyżowaniem. Przejechanie tym pasem paru metrów tego nie zmienia.

    BMW też było podporządkowane -- jakbyś nie zauważył, BMW też miało znak
    podporządkowania.
    To, że było na rondzie wcześniej, nie znaczy, że może sobie zmieniać pasy
    dowolnie.

    No więc czy było na wjeździe czy na zdjeździe??

  • 249. Data: 2014-06-03 12:39:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 3 Jun 2014 10:23:45 +0000 (UTC), masti

    > się uparłeś z tym kierunkowskazem. Skręcasz czy nie?

    Przecież sam pytałeś czy używam kierunkowskazu przy skręcaniu, to go teraz
    nie pomijaj.

    --
    Pozdor Myjk

  • 250. Data: 2014-06-03 12:39:47
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 3 Jun 2014 11:35:17 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Nie odpowiadam za fantazję inżynierów ruchu

    No tak jak napisałem, skoro fakty są niewygodne dla Myjka, tym gorzej dla faktów.

    Tylko widzisz, przepisy i nasza interpretacja ich pasuje do dowolnego ronda, dowolnej
    wielkości, dowolnej ilości wjazdów, twoja teoryjka z dużym przymróżeniem oka trzyma
    się kupy jedynie na malutkich rondach ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszen