    From: "Lucenty" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <2...@t...pl>
    Subject: Re: Rondo
    Date: Tue, 1 Mar 2016 15:12:30 +0100

    news:20160301083335.2fa9d5610a472b634e3ce206@tlen.pl
    "Lucenty" <n...@w...pl> wrote:

    > Nikt tego nie neguje, ale po to jest więcej pasów, aby je zajmować i
    > jechać nimi do tych dalszych zjazdów, a nie zajmować tylko zewnętrzny,

    Jeżeli tego nie negujesz to po co chcesz napełniać rondo.
    Wjazd dwoma pasami, zjazd jednym pasem.
    Rondo to nie chwilowa przechowalnia.
    Dodatkowo chcesz, aby pojazdy nawzajem się tasowały,
    jedni mają się przepychać do wewnątrz, by za chwilę przepychać się
    na zewnątrz. W rezultacie przejazd przez rondo spowolni się.

    Już pisałem o tym wiele razy. Czego jeszcze nie rozumiesz ?
    Zastanów się i zadaj konkretne pytanie, bo jak dotąd to tylko klepiesz
    w kółko ten sam pacierz.

    > Niestety to ty je zapychasz, jeżdząć do okoła zewnętrznym.

    > szerszeń

    Wjeżdżający czasami będą musieli chwilę poczekać.
    Ale będą czekać na wjazdach, a nie w środku ronda.
    Jest to dużo bezpieczniej niż zmiany pasów i przepychanie się wewnątrz
    ronda. Jadący po zewnętrznej zjadą dużo szybciej, bo nikt im nie będzie
    przeszkadzał; tym samym wjeżdżający będą mogli szybciej
    wjechać na rondo. Generalnie przepustowość ronda
    zwiększy się w ten sposób.