  • 1. Data: 2009-04-16 08:39:23
    Temat: Robię przyczepkę - popatrzcie i pokrytykujcie
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    Witam

    Jak w temacie :-)

    1,8 x 3,8 m

    http://www.agent0700.fotosik.pl/

    Jakieś pytania?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2009-04-16 09:11:53
    Temat: Re: Robię przyczepkę - popatrzcie i pokrytykujcie
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Agent 0700 napisał(a):
    > Witam
    > Jak w temacie :-)
    > 1,8 x 3,8 m
    > http://www.agent0700.fotosik.pl/
    > Jakieś pytania?

    A dlaczego dales jedna belke zawieszenia normalnie zas druga odwrotnie?
    Masz w ten sposob wahacze pchane i wleczone. Nie mam podstaw
    merytorycznych by twierdzic, ze to zle ale tez i nie widzialem, by
    gdziekolwiek takie rozwiazanie stosowano w "profesjonalnych" produkcjach
    - byc moze jest cos na rzeczy?
    No i sama konstrukcja - siakas taka pancerna sie zdaje. Chyba przez te
    grubasne profile na obwodzie podstawy skrzyni ladunkowej.
    Tom se skrytykowal :)
    Grunt, zebys ty byl zadowolony a i przyczepa dobrze sluzyla. Konkretne
    jakies przeznaczenie ma?

  • 3. Data: 2009-04-16 10:12:03
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > A dlaczego dales jedna belke zawieszenia normalnie zas druga odwrotnie?

    Żeby było symetrycznie i ładnie :-)

> [...]
    > merytorycznych by twierdzic, ze to zle ale tez i nie widzialem, by
    > gdziekolwiek takie rozwiazanie stosowano w "profesjonalnych" produkcjach -

    Chyba nie, przyglądałem się temu dokłądnie i myślę, że nie ma w tym
    problemu.

    > No i sama konstrukcja - siakas taka pancerna sie zdaje. Chyba przez te
    > grubasne profile na obwodzie podstawy skrzyni ladunkowej.

    No bo to są profile i ceowniki 100 x 50 x 3 więc wyglądają i są solidne ale
    nie są ciężkie :-)

    > Tom se skrytykowal :)

    Następny proszę :-)

    > Grunt, zebys ty byl zadowolony a i przyczepa dobrze sluzyla. Konkretne
    > jakies przeznaczenie ma?

    Jak będziecie wywozić tych panów z Wiejskiej taczkami to przyjadę i hurtowo
    się sprawę załatwi :-)

    Oprócz tego może meble jakieś, blachę, belki różne takie co czasem trzeba.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 4. Data: 2009-04-16 10:36:00
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    Laczenia osi wydaja mi sie jakies takies slabe,
    natomiast profil po obwodzie wydaje sie przewymiarowany.

    pozdrawiam
    pluton

  • 5. Data: 2009-04-16 10:42:04
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Jakieś pytania?

    Skad takie smarki (opryski) przy tka zajedwabistej spawarce ? :)

    pozdrawiam
    pluton

  • 6. Data: 2009-04-16 11:01:13
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Laczenia osi wydaja mi sie jakies takies slabe,

    Bo osie są przymocowane trochę dalej, tam to tylko takie trzymaki żeby nie
    latało. Siła nośna jest po drugiej stronie.

    > natomiast profil po obwodzie wydaje sie przewymiarowany.

    Jest przewymiarowany bo na nim mają być odblaski.

    Jacek

  • 7. Data: 2009-04-16 11:03:04
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Skad takie smarki (opryski) przy tka zajedwabistej spawarce ? :)

    Odpryski są bo testowałem 3 bieg migomatu. Stal się topi w okamgnieniu,
    trzeba uważać żeby dziury nie wypalić, pewna ręka się przydaje.

    No i CO2 bez argonu więc też trochę miało wpływ na odpryski.

  • 8. Data: 2009-04-16 11:37:02
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Pięknie :)
    Z czego będzie podłoga ?
    Zastanawia mnie, czy nie warto wzmocnić, połączeń belek z podłużnicami,
    poprzez dospawanie, w płaszczyznie poziomej trójkątnych wkładek, z blachy 5-6
    mm. Przynajmniej w środkowej części, w sąsiedztwie zawieszenia.
    PP

  • 9. Data: 2009-04-16 11:57:14
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Pięknie :)

    Jak się ocynkuje to będzie piękne.

    > Z czego będzie podłoga ?

    Nie wiem, na razie ze sklejki.

    Płyta antypoślizgowa droga jest :-(

    Chciałem podłogę z blachy, ale kupa spawania, może pościągać :-(

> [...]
    > 5-6
    > mm. Przynajmniej w środkowej części, w sąsiedztwie zawieszenia.

    Poprzeczne są z ceownika od spodu pustego, więc od środka też będzie
    spawane.

    Tyle poprzeczek szerokości 5 cm starczy, nie trzeba wzmocnień, ale mam kilka
    trójkątów i wstawię, waga dużo nie wzrośnie. W niektórych miejscach będą też
    wspawane długie nakrętki M12 aby można było do podłogi coś przykręcić, np.
    rynienkę na koła motocyklowe do przewozu moto, jakieś uchwyty też można
    wkręcić.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 10. Data: 2009-04-16 12:51:07
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl>

    Agent 0700 <k...@w...pl> napisał(a):

    > Nie wiem, na razie ze sklejki.
    >
    > Płyta antypoślizgowa droga jest :-(
    >
    > Chciałem podłogę z blachy, ale kupa spawania, może pościągać :-(

    Blaszana IMO nie jest dobra, bo głośna i z czasem pojawiają się zafalowania.
    W nieco mniejszej przyczepce (Niewiadów), mam sklejkową zaimpregnowaną i od
    spodu pomalowaną wiele lat temu bitexem, i ta się sprawdza.
    PP