    From: "Agent 0700" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Robię przyczepkę - popatrzcie i pokrytykujcie
    Date: Thu, 16 Apr 2009 13:57:14 +0200

    > Pięknie :)

    Jak się ocynkuje to będzie piękne.

    > Z czego będzie podłoga ?

    Nie wiem, na razie ze sklejki.

    Płyta antypoślizgowa droga jest :-(

    Chciałem podłogę z blachy, ale kupa spawania, może pościągać :-(

    > Zastanawia mnie, czy nie warto wzmocnić, połączeń belek z podłużnicami,
    > poprzez dospawanie, w płaszczyznie poziomej trójkątnych wkładek, z blachy
    > 5-6
    > mm. Przynajmniej w środkowej części, w sąsiedztwie zawieszenia.

    Poprzeczne są z ceownika od spodu pustego, więc od środka też będzie
    spawane.

    Tyle poprzeczek szerokości 5 cm starczy, nie trzeba wzmocnień, ale mam kilka
    trójkątów i wstawię, waga dużo nie wzrośnie. W niektórych miejscach będą też
    wspawane długie nakrętki M12 aby można było do podłogi coś przykręcić, np.
    rynienkę na koła motocyklowe do przewozu moto, jakieś uchwyty też można
    wkręcić.

    Pozdrawiam

    Jacek