  • 21. Data: 2020-01-02 23:00:51
    Temat: Re: Robert K.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 02 Jan 2020 15:52:54 +0100, w <X...@l...net>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > no właśnie, co poszło nie tak? a niby Polak potrafi.
    > Chciałoby się go zobaczyć choć w środku stawki.

    8 lat na bocznym torze i po powrocie z jedną ręką to czegoś się spodziewał?
    W tym czasie już jeżdzi nowa generacja kierowców, którzy więcej czasu spędzają
    w symulatorze niż śpią.

  • 22. Data: 2020-01-02 23:02:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 2 Jan 2020 19:59:36 +0100, w <qulein$k4k$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Samochód poszedł nie tak.

    I dobrze, że samochód. Jest na co zwalić.

  • 23. Data: 2020-01-02 23:11:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-01-2020 o 23:02, r...@k...pl pisze:

    > I dobrze, że samochód. Jest na co zwalić.

    Ale dobrze byłoby się przekonać w bardziej konkurencyjnym, choćby wśród
    kilku innych w stawce.

  • 24. Data: 2020-01-02 23:29:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 2 Jan 2020 23:11:37 +0100, w <qulpqn$r25$2$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Ale dobrze byłoby się przekonać w bardziej konkurencyjnym, choćby wśród
    > kilku innych w stawce.

    Lepiej nie. Niech lepiej uskutecznia DTM, tam ma pole do popisu.

  • 25. Data: 2020-01-03 12:58:01
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-01-02 o 11:58, Marcin N pisze:

    > Wokół czego się wyczynia?
    > Williams zapewne miał zapisy w umowie blokujące media do końca 2019. Stąd oficjalne
    info pojawiło się 1 stycznia.

    > Kubica wynegocjował najlepiej jak się dało.
    > Orlen został sponsorem tytularnym Alfy.
    > Wszystko pięknie.
    >
    > Do tego DTM w tle.

    Dopiero po przeczytaniu tego posta się kapnąłem, że chodzi o Kubicę.

  • 26. Data: 2020-01-03 13:42:50
    Od: z <...@...pl>

    Po nicku widać żeś młody i mało wiesz o życiu i sporcie. ;-)

  • 27. Data: 2020-01-03 13:43:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-02 o 23:11, Cavallino pisze:

    > Ale dobrze byłoby się przekonać w bardziej konkurencyjnym, choćby wśród
    > kilku innych w stawce.

    Ale wiesz że to kosztuje. Taki durny sport/biznes

  • 28. Data: 2020-01-03 14:44:05
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-01-2020 o 13:43, z pisze:

    > Ale wiesz że to kosztuje.

    Robienie auta, które nie dość że kosztuje niewiele mniej, a do tego nie
    nadaje się do niczego, to koszty wyrzucone w błoto.

  • 29. Data: 2020-01-03 14:54:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A nawet nie ma z Japonii ;-)

    -----

  • 30. Data: 2020-01-03 19:00:51
    Od: Maciek <maciek@>

    > Czyli lokalna firma reklamuje się globalnie. Typowe wyrzucanie kasy w błoto.

    Wypowiedź Obajtka jest zupełnie inna niż uważasz, możliwe, że na ten
    temat wie więcej ;) :

    https://youtu.be/li78BAy61J4?t=46

    Poszukaj sobie zestawień zysków, zdziwisz się zapewne, gdyż największy
    hajs Orlen ma z rynków zagranicznych a nie z polskiego.