  • Data: 2009-10-25 16:53:31
    Temat: Reset kompa
    Od: "Kris" <c...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę o podpowiedź:

    Komp sam się restartuje tuż po wejściu w logo XP - pojawia się blue screen,
    który natychmiast znika (nie potrafię go "zatrzymać" na ekranie).

    Zasilacz sprawdzony, zmieniłem procesor, pamięci OK, wymieniałem kartę
    grafiki i dysk (z systemem), na płycie żadnych śladów "zniszczeń", Bios
    testuje wszystko OK...
    Pozostała już tylko płyta główna...

    Czy jeszcze czegoś szukać czy przyjąć, że komp na śmietnik?
    Nowy nie jest ale trochę mi żal wyrzucać!

    Macie pomysł?

    Pozdrawiam,