  • Data: 2010-01-25 00:54:47
    Temat: Renault sie popsuło, słabo grzeje
    Od: " Michał" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    Dziś trochę jeżdiłem (minus 15..16 stopni) i się chyba coś pospuło:
    W skrócie silnik nie nagrzewa się, ciepłe powietrze zaczyna lecieć gdzieś
    dopiero po 3 minutach!, wskazówka temperatury spada do 0 za kazdym razem
    gdy się rozpędze, a klimatronik skręca wtedy obroty wiatraka na mniejsze.

    Jak się zatrzymam to temp rośnie.
    w skócie bardzo słabo grzeje przy -16 (silnik niby ten ekonomiczny volvo).
    - co to jest ? ten legendarny termostat ?

    i dodatkowe pytania:
    -czy jak tak jeździłem na zimym silniku (~2000km) to sie coś psuje ?
    -czy zimny silnik mawiększą moc ? bo od jakiegoś czasu
    jakby mocniejszy jest ?
    -czy ta moc no może jest poprostu jakies ssanie automatyczne właczone
    i tylko więcej paliwa żre ?
    -czy katownie takeigo zimnego silnika coś psuje ? (nie w pierwszej minucie)
    ale potem, bo ja przyśpieszam na zasadzie 1 lub 0 do końca sklai (inaczej
    się nie da bo za ciężkie, i mocy brak).

    auto safrane ph2.

    pozdrawiam.