  • 21. Data: 2024-05-27 04:04:22
    Temat: Re: Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Z tym, że węże pękły potem na drodze. To dosyć poważna niedogodność.

    A no, mi w motocyklu raz pękł. Choć miałem blisko. Wróciłem odpalając,
    rozpędzając się, gasząc i jadąc siłą rozpędu... a jak już było blisko
    zatrzymania, to znowu.

    > Drugi raz go przegrzałem kiedy zamarzł w zimie bo nie zdażyłem zlać
    > wody. Lód się wytopił wokół cylindrów i zagotowała się woda już po 3km.

    Jeździłeś na wodzie a nie na płynie chłodniczym?

    --
    Babcia do wnuka który bawi się telefonem:
    - Wnusiu twoje pokolenie to jest uzależnione od technologii!

  • 22. Data: 2024-05-27 06:20:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.05.2024 o 23:34, PiteR pisze:

    > ale mimo tego jechał dalej
    >
    > być może za jakiś czas ujawnią się objawy przegrzania.

    Jechał aż przestał - skończyło się lawetą. Co ciekawe uszczelka przeżyła.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2024-05-27 08:54:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:f0019afa-9084-4ba1-be2a-0fc7c4dc6d53@hootervil
    le.invalid>
    user Arnold Ziffel pisze tak:

    > Jeździłeś na wodzie a nie na płynie chłodniczym?

    Tak. Przeciekała chłodnica. Rozrabiałem koncentrat na oko.
    Oko było coraz bardziej tolerancyjne ;)

    To był rok 2001.
    Miałem kredyty na chatę pożerające lwią część zarobków.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 24. Data: 2024-05-27 08:59:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v311lg$f8h$1$Shrek@news.chmurka.net>
    user Shrek pisze tak:

    > Jechał aż przestał - skończyło się lawetą. Co ciekawe uszczelka
    > przeżyła.

    Arnold jechał dalej. Nie Accord.
    ale mimo tej lampki Arnold jechał dalej.
    Czyli Arnold zachował się wzorowo ;)

    --
    Piter

    #Zawsze Gratem
    #Jebać Fliperów

  • 25. Data: 2024-05-27 12:16:48
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Tak. Przeciekała chłodnica. Rozrabiałem koncentrat na oko.
    > Oko było coraz bardziej tolerancyjne ;)
    >
    > To był rok 2001.
    > Miałem kredyty na chatę pożerające lwią część zarobków.

    Muszę jechać jutro ze 20 km, zastanawiam się czy lać płyn czy wodę (skoro
    i tak wycieknie)...

    --
    Kiedyś pijany zając włóczył się po rżysku,
    A spotkawszy niedźwiedzia, naprał go po pysku.

  • 26. Data: 2024-05-27 14:24:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:c4a8229b-1261-4b26-b565-20349063bd52@hootervil
    le.invalid>
    user Arnold Ziffel pisze tak:

    > Muszę jechać jutro ze 20 km, zastanawiam się czy lać płyn czy wodę
    > (skoro i tak wycieknie)...

    ja bym nalał wody

    ale trochę płynu w wodzie dobrze jak jest.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 27. Data: 2024-05-27 16:43:09
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > ja bym nalał wody
    >
    > ale trochę płynu w wodzie dobrze jak jest.

    Chyba po prostu kupię koncentrat i trochę wody dejonizowanej (nie chcę lać
    kranówy, tu jest taka że psu bym jej nie dał, myć się w tym czasem
    strach).

    Przejrzałem parę warsztatów w okolicy, ten z dobrymi opiniami ma termin na
    przyszły poniedziałek, reszta to jakieś parchy oszuści (a to nowy
    kompresor klimy komuś podmienił na używanego trupa, a to wężyk
    spryskiwaczy odpiął i chciał naciągnąć na dodatkową naprawę).

  • 28. Data: 2024-05-27 22:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > W jego przypadku tak. W przypadku mojego accorda zaświecil się
    > (być może) czek. I wskazówka - przyznaj - co ile patrzysz na
    > wskazówkę temp?

    Niestety regularnie.
    Mam uposledzenie polegajace na wsłuchiwaniu sie w kazdy inny niz zwykle
    dzwiek samochodu i takoz podobnie na zegary.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 29. Data: 2024-05-27 23:14:45
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.05.2024 o 22:59, Budzik pisze:

    > Niestety regularnie.
    > Mam uposledzenie polegajace na wsłuchiwaniu sie w kazdy inny niz zwykle
    > dzwiek samochodu i takoz podobnie na zegary.

    Pewnie w domu słuchasz TV na oryginalnych głośnikach :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 30. Data: 2024-05-28 09:57:22
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > A niech nawet będzie kontrolka. Ma się nic nie świecić na czerwono, jak
    > się świeci to znaczy że zepsute. Tylko niech ta kontrolka prowadzi też do
    > wyświetlenia jakiegoś napisu na wyświetlaczu, a nie "domyśl się". Jakoś
    > jak jest za niski poziom oleju to potrafi napisać OIL.

    Mój ojciec kupował książki na temat każdego samochodu jaki posiadał
    i...czytał. Poszedłem też w tym kierunku i sam doczytałem to, czego nie
    wiedziałem w moich autach :) Kiedyś dowiedziałem się, że wduszając
    głębiej przycisk opuszczania szyby uruchamiam II sekcję i szyba zjeżdża
    cała do końca i nie muszę trzymać tego jebanego dusika :) Podobnie z
    innymi "cudami" w aucie, łącznie z opisem kontrolek. Np kontrolka wody w
    filtrze paliwa (diesel).

    > Ale ono ma wkurwiać, inaczej będziesz tak jeździł z usterką :)

    jnik-temperatury-plynu-chlodzacego-woltomierz-148939
    14840

    > E, to już lepiej byłoby do OBD podpiąć.

    Ale trzeba wtedy sobie wyskubać samemu elektronikę.

    > A jakbyś miał dobrze działającą kontrolkę to byś nie musiał mieć Torque :)

    Jaką? Na wzrost napięcia? W sumie już mam. Wczepiłem sobie na stałe
    woltomierz LED. Oryginalnie nie było.

    > Ja w którymś poprzednim samochodzie (chyba w Yarisce) miałem kontrolkę,
    > która się nie zaświeciła, jak uzwojenie alternatora dostało zwarcia do
    > masy. Nie pamiętam już czy ładowanie zdechło zupełnie czy było za małe.

    A to norma, bo jest kontrolka "ładowania" ale ona się świeci jak nie
    ładuje alternator a nie że ładuje za dużo. Kiedyś jeszcze była moda na
    dźwięk kierunkowskazów (pikanie)...potem jadę za takim co mruga migaczem
    na prostej i zastanawiam się czy skręca czy zapomniał...a kontrolka
    kierunkowskazu oczywiście mu mruga ale on jej nie widzi.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>