  • 11. Data: 2013-11-29 09:27:19
    Temat: Re: Renault Kangoo - drugi kluczyk
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-28, Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

    > To jest jakiś sposób ale jak zgubisz kluczyk albo się popsuje zanim
    > zdecydujesz się na niego to masz przerąbane. Nie mówiąc już o tym że immo w
    > taki sposób jest bezużyteczne.

    No przeciez chcial wylaczyc immo to jaka roznica? Mialem juz przypadek
    w rodzinie - byl jeden kluczyk, kluczyk upadl gdzies na ziemie i zgubila
    sie pastylka. Kod do immo w ASO po numerze VIN (a auto mialo pare
    wlascicieli wiec cholera wie czy bedzie OK) + kodowanie nowej pastylki.
    Ostateczne taniej i pewniej wyszlo kupic drugie ECU z kluczykiem za 150 :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2013-11-29 09:51:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 29 Nov 2013 07:22:32 +0100, dddddddd napisał(a):

    > to ja co do cen - zapasowy dorobiłem bez pilota za ok. 300zł, z pilotem
    > chcieli ok. 500zł - a mi wystarczył kluczyk bez niego.

    To i tak cholernie zdzierstwo. Ja szacuję wartość takiej usługi na góra
    50zł. Elektronika jest dziś tańsza niż mechanika użyta do wyfrezowania
    kluczyka.
    --
    Jacek

  • 13. Data: 2013-11-29 10:00:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 29 Nov 2013 09:51:07 +0100 osobnik zwany Jacek
    Maciejewski napisał:

    > To i tak cholernie zdzierstwo. Ja szacuję wartość takiej usługi na góra
    > 50zł. Elektronika jest dziś tańsza niż mechanika użyta do wyfrezowania
    > kluczyka.

    Rachunek:
    - za stawianie krzyżyków kredą na obudowie $1
    - za to, że wiedziałem gdzie je stawiać $9999

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2013-11-29 10:36:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości

> [...]
    >góra
    >50zł. Elektronika jest dziś tańsza niż mechanika użyta do

    Zacznij produkcje i sprzedawaj po 100 - rynek zbytu gwarantowany.

    J.

  • 15. Data: 2013-11-29 15:41:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 29 Nov 2013 10:36:29 +0100, J.F napisał(a):

    > Zacznij produkcje i sprzedawaj po 100 - rynek zbytu gwarantowany.

    Pieprzenie. Ja za dorobienie pilota do alarmu domowego biorę 50 zł za
    robociznę, a to całkiem podobna usługa.
    --
    Jacek

  • 16. Data: 2013-11-29 15:46:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 29 Nov 2013 09:00:36 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > Rachunek:
    > - za stawianie krzyżyków kredą na obudowie $1
    > - za to, że wiedziałem gdzie je stawiać $9999

    Zdzierstwo. Najlepszy dowód na to taki że w ASO biorą 600zł a przywatny
    fachura zrobi za 300. Niczym nie usprawiedliwiona różnica w cenie. Oraz,
    jak sądzę, 300 zł to też zbyt dużo. Jak przećwiczę temat i dorobię sam
    drugi kluczyk, to tu napiszę ile to naprawdę kosztuje.
    --
    Jacek

  • 17. Data: 2013-11-29 15:59:23
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu piątek, 29 listopada 2013 15:46:23 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Zdzierstwo. Najlepszy dow�d na to taki �e w ASO bior� 600z� a przywatny
    >
    > fachura zrobi za 300. Niczym nie usprawiedliwiona r�nica w cenie.

    Nie wiem jak w przypadku Renault, którego dotyczy ten wątek,
    ale np. ASO Fiata nie dorabia kluczyków tylko zamawia je w
    Turynie na podstawie numeru VIN i pewnie stąd takie ceny.

    Pozdrawiam
    MK

  • 18. Data: 2013-11-29 16:15:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 29 Nov 2013 15:41:17 +0100 osobnik zwany Jacek
    Maciejewski napisał:

    > Pieprzenie. Ja za dorobienie pilota do alarmu domowego biorę 50 zł za
    > robociznę, a to całkiem podobna usługa.

    to rób do Reanulta. Nie da się? no właśnie :)

  • 19. Data: 2013-11-29 17:19:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 29 Nov 2013 15:15:40 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > to rób do Reanulta. Nie da się? no właśnie :)

    Da się, tyle że jeszcze się nie nauczyłem. Daj mi parę tygodni. Jestem w
    takim wieku że donikąd mi się już nie spieszy. Niewykluczone ze kilku
    znajomym dorobię po kosztach.
    --
    Jacek

  • 20. Data: 2013-11-29 17:41:59
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-29 16:15, masti pisze:

    > to rób do Reanulta. Nie da się? no właśnie :)

    Wszystko się da kwestia sprzętu który bądź co bądź drogi nie jest :)

    Najlepsze są dorabiacze do aut grupy VAG na megamosie, "panie to będzie
    czysta" z czego pestka 11zł + Vat a "sprzęt" 50zł + Vat :)

    Lewis