  • 151. Data: 2012-10-13 16:48:08
    Temat: Re: Reklamy telefonów Samsunga w TV
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Oct 2012 07:58:04 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Widzisz - a ja mówiłem o tym, ze era albumów ze zdjęciami z wakacji
    > w postaci plików papierowych pocztówek za celofanikami na każdej
    > kartce albumu bezpowrotnie minęła... Zdjęcie się zdewaluowało...
    > Teraz zdjęcia leżą niestety tysięcznymi plutonami na dyskach twardych.
    > I mało kto ich ogląda...

    To nie kwestia dewaluacji, tylko wygody. Nie chce sie drukowac, bo i po co
    i czemu tak drogo.
    Obejrzec mozna na komputerze, na telewizorze ... no i w efekcie nie tylko z
    komorek sie nie drukuje zdjec :-)

    J.

  • 152. Data: 2012-10-13 17:07:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k5btfs$j15$2@node2.news.atman.pl...

    > Jesli jednak juz ktos oglada na ekranie to zdjecie musi spelnic wyzsze
    > wymagania niz na papierze wynikajace chocby z wielkosci ekranu, mozliwosci
    > powiekszenia oraz samej specyfiki swiecenia monitora.

    Oczywiście - ale nikt nie ogląda zdjęć z lupą x10 w ręce i nie przypatruje
    się jak jest ostry brzeg parasolki na zdjęci z wakacji na plaży... prawda?
    Tak robią tylko jakieś jajogłowe geeki :-)))

  • 153. Data: 2012-10-13 17:09:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > i czemu tak drogo.
    > Obejrzec mozna na komputerze, na telewizorze ... no i w efekcie nie tylko

    Dewaluacji też - bo jak Ci się dawniej z dziesięciu rolek z wakacji udało
    wybrać te kilka fajnych zdjęć to każde z nich było cenniejsze niż tysiąc
    zdjęć takich sobie na harddysku komputera...

  • 154. Data: 2012-10-13 17:18:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k5bt94$j15$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > na klucze i dokumenty)
    >
    > -prostota przede wszystkim: przy okazji oberwalo sie kartom rozszerzen i
    > bateriom, chyba Apple zapoczatkowalo ten trend?
    >
    > -IPS w macbookach pro: cena za ten typ wyswietlacza (i byc moze
    > rozdzielczosc) jest ghosting. Inni producencji jakos tego nie maja...
    >
    > Zastanowilbym sie kilka razy przed zakupem takiego jablka, tym bardziej
    > jak sam zauwazyles nie jest to tani gatunek. Obok lezy inna odmiana dla
    > wielu osob znacznie smaczniejsza i nie wymagajaca tlumaczenia sobie
    > dlaczego te pierwsze musza byc troche zepsute ;]

    Przemawia przez Ciebie tendencyjność... Ale ok, użyjmy analogii jabłek.
    Nie cierpię jabłek Makintoszy - gruba łupa, w środku miękki, za słodki mąższ
    bez wyrazu... Lubię natomiast twarde jabłka z cienką skórką, z soczystym,
    lekko
    kwaśnym i nie za słodkim mąższem. Jeśli stanę przed wyborem w którym
    będę miał przed sobą dwa: idealnego Makintosza, bez jednej skazy ani
    kropki, i jabłko HoneyCrisp, moje ulubione, które może z jednej strony
    jest lekko ubite a tu ma kropeczkę w złym kolorze na skórce to zgadnij
    które wybiorę a które zostawię? Mimo że Makintosz będzie bez skazy
    to go nie wybiorę bo te jabłka mi po prostu nie smakują wcale! Nie będę
    jadł czegoś co minie smakuje tylko z tego powodu że to jest bez skazy...
    Wybiorę jabłko które da mi bardzo dobrą rozkosz smaku, nawet jeśli ma
    jakąś tam kropkę na skórce i ktoś zarzuca mu że nie jest "perfect"...

    Analogia oczywiście nie jest wierna, bo tak jak iPhone5 nie jest bez skazy
    tak samo i Samsung Galaxy SIII i każdy inny telefon nie jest bez wad.

    Jakaś drobna skaza na iPhone5, która przeszkodzi Ci w zrobieniu jednego
    zdjęcia na 1000 innych, bardzo dobrych nie spowoduje że wybiorę przez
    to jakiś telefon z Androidem którego będę nieznosił każdego dnia i będę
    z jego działania niezadowolony używając go ZAWSZE bo podstawowe,
    codziennie używane funkcje działają w nim pokracznie ale aparat foto nie
    ma purpurowej łuny w 1 na 1000 robionym zdjęciu... Teraz rozumiesz?

  • 155. Data: 2012-10-13 17:29:39
    Od: atm <...@v...pl>

    > Oczywiście - ale nikt nie ogląda zdjęć z lupą x10 w ręce i nie przypatruje
    > się jak jest ostry brzeg parasolki na zdjęci z wakacji na plaży... prawda?
    > Tak robią tylko jakieś jajogłowe geeki :-)))

    Inni zas lykaja wszystko o czym TimKuk nawija ;]

  • 156. Data: 2012-10-13 17:44:37
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > codziennie używane funkcje działają w nim pokracznie ale aparat foto nie
    > ma purpurowej łuny w 1 na 1000 robionym zdjęciu... Teraz rozumiesz?

    Tyle ze Android funkcjonalnoscia jest sporo do przodu przed Apple.
    Pisalem Ci wczesniej o moich doswiadczeniach z iPadem. Podeszlem do tego
    urzadzenia z entuzjazmem liczac na to, ze bedzie gdzies jednak cos czego
    nie da ujac sie w liczbach co powoduje, ze za to "cos" lubi lub kocha
    sie ten system. Dosc szybko sie rozczarowalem - od strony technicznej
    system ma bolaczki zblizone do konkurencji a nawet bardziej, jesli
    urzadzenie potrafilo sie dwa razy calkowicie zawiesic na grach z Apple
    Store. Zas co do filozofii, spotkalem sie jedynie z ograniczeniami,
    ktore wymienilem tutaj jakis czas temu i nie byly to geekowe zachcianki
    a typowe wymogi odnosnie pracy z multimediami.
    Sprobuj kiedy jablka z sasiedniej skrzynki, maja oczywiscie swoje wady,
    ale zalet jest znacznie wiecej.

  • 157. Data: 2012-10-13 17:59:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k5c1da$f4s$1@node1.news.atman.pl...

    > Inni zas lykaja wszystko o czym TimKuk nawija ;]

    Sorrki, ale nie łykają wszystkiego. Po prostu biorą produkt, który
    być może ma jakieś mankamenty i imperfekcje, jak każdy inny
    produkt, ale ogólnie spełnia bardzo dobrze, lepiej niż inne produkty,
    codzienne potrzeby i wymagania stawiane przed produktem tego typu.
    Nie bez powodu iPhone5 jest porównywany do najlepszych
    modeli z linii produktów innych producentów - jest bowiem w grupie
    najlepszych smartfonów. Przytyki dotyczą generalnie drobiazgów bo
    nic złego nie można temu telefonowi zarzucić w głównych jego funkcjach.

  • 158. Data: 2012-10-13 18:01:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k5c29c$ns3$1@node2.news.atman.pl...

    > Tyle ze Android funkcjonalnoscia jest sporo do przodu przed Apple.

    ??? Naprawdę? :-) A to ciekawe...

    > Pisalem Ci wczesniej o moich doswiadczeniach z iPadem.

    Ja mówię o telefonach a Ty wyskakujesz z tabletami... czemu?

    > Podeszlem do tego

    Co zrobiłeś? :-)

    > Sprobuj kiedy jablka z sasiedniej skrzynki, maja oczywiscie swoje wady,
    > ale zalet jest znacznie wiecej.

    Próbowałem wiele razy i ZAWSZE próba kończyła się niezadowoleniem
    i dużym rozczarowaniem.

  • 159. Data: 2012-10-13 18:16:05
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-13 18:01, Pszemol wrote:

    > ??? Naprawdę? :-) A to ciekawe...

    Bo ja wiem, po prostu fakt i tyle :P

    > Ja mówię o telefonach a Ty wyskakujesz z tabletami... czemu?

    Czy widzisz jakies wieksze roznice w systemie miedzy iPadem a iPhonem?

    > Próbowałem wiele razy i ZAWSZE próba kończyła się niezadowoleniem
    > i dużym rozczarowaniem.

    Jakie urzadzenie ostatnio testowales? (nie mam na mysli 5 min
    przewijania pulpitow na telefonie kolegi)

  • 160. Data: 2012-10-13 18:33:12
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-13 17:59, Pszemol wrote:

> [...]
    > produkt, ale ogólnie spełnia bardzo dobrze, lepiej niż inne produkty,
    > codzienne potrzeby i wymagania stawiane przed produktem tego typu.

    Rozmawialismy wczesniej o jakosci zdjec z aparatu, pokazalem Ci na
    przykladzie parasolki, ze obraz z sensora jest poddawany mocnej obrobce
    i ta ostrosc to nie tylko wynik modulu foto zwinietego kosmitom lub
    niedokonczonej wunderwaffe. Pszemol wtedy ripostuje, ze "Tak robią tylko
    jakieś jajogłowe geeki". Patrzac w ten sposob mozna uznac, ze fotki z SE
    T68i tez sa dobre - kolorowe, zajmuja malo miejsca i aparat mozna
    odczepiac. Zdecyduj sie prosze: porownujemy przez analize wszystkich
    subtelnosci i drobiazgow czy tez stwierdzamy, ze iP lub SGS3 robi
    "fajniejsze" zdjecia.

> [...]
    > najlepszych smartfonów. Przytyki dotyczą generalnie drobiazgów bo
    > nic złego nie można temu telefonowi zarzucić w głównych jego funkcjach.

    Oczywiscie, ze jest w czolowce smartfonow. W zaden sposob tego nie
    neguje. Problem jest nieco inny: Apple przestawia swoje produkty w tym
    iPhone jako produkt doskonaly, w ktorym nie ma miejsca na zadne
    przyziemne przypadlosci jakie przytrafiaja sie innym producentom.
    Przytaczalem wczesniej fragment keynote gdzie w amazingach i icrediblach
    hajest precission i quality obudowy. Podobnie opowiadano o zdjeciach.
    Strasznie duzo w tym arogancji.
    Tymczasem zdjecia nie sa zdecydowanie lepsze od konkurencji, co najwyzej
    porownywalne a zjedzone przez Nokie. Obudowa zas...sam wiesz, zreszta
    dlatego myslisz o zakupie bialego modelu ;]