eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaReklamy ciszej? Ni chuja!Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!not-for-mail
    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Date: Sat, 19 Jun 2010 12:23:20 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <hvi5va$cso$1@mx1.internetia.pl>
    References: <4c188f25$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvabt9$hnr$1@usenet.news.interia.pl> <hvacfi$6jk$1@news.onet.pl>
    <hvadvo$25u$1@mx1.internetia.pl> <o...@s...linksys>
    <hvcubd$h7u$1@mx1.internetia.pl> <4c1a3ba4$1@news.home.net.pl>
    <hvdkh2$52a$2@mx1.internetia.pl> <hvfgmr$fph$1@inews.gazeta.pl>
    <hvfnje$7oo$1@mx1.internetia.pl> <hvgt8o$25cu$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-224-59.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1276943146 13208 77.253.224.59 (19 Jun 2010 10:25:46 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 19 Jun 2010 10:25:46 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:261779
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "VSS" <n...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:hvgt8o$25cu$1@opal.icpnet.pl...
    > Ghost wrote:
    >> Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    >> news:hvfgmr$fph$1@inews.gazeta.pl...
    >>> Ghost wrote:
    >>>> ;-) Wiedza, wiedza - to wszystko sie mierzy i sprawdza.
    >>>
    >>> ale sa pewne rzeczy niemierzalne, np związane z TV. pomiar wykonuje
    >>> sie na grupie osób które podają swoje odczucia i na tej podstawie
    >>> okresla się wynik.
    >>
    >> Jestes w mylnym bledzie, metod pomaru skutecznosci reklamy jest
    >> calkiem sporo. Niektore nie wymagaja udzialu wprost osob
    >> "napromieniowanych".
    >
    > a gdzie ja napisałem cokolwiek o reklamie ??

    To Ty nie o reklamie piszesz w watku, w ktorym wszyscy prawia o reklamie i
    ktorego tytul wskazuje, ze jest o reklamie? Nic a nic?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: